Gå til innhold

Ikke trist eller sær, bare litt stille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

6

• Kayia

6

• Kalevaala

4

• ecbole

3

Mest aktive i denne tråden

Aftenposten om introverte: http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Ikke-trist-eller-sar_-bare-litt-stille-7675623.html

Hva får du på denne testen? (Min score på introvert: 20 av 20.)

Hva tenker du om artikkelen?

Jeg er introvert og ser ikke på det som sykt, jeg liker introverte folk også :) Dype samtaler er bedre enn bare pjatt. Men fikk 15 av 20.

Endret av stjernestøv

Annonse

Aftenposten om introverte: http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Ikke-trist-eller-sar_-bare-litt-stille-7675623.html

Hva får du på denne testen? (Min score på introvert: 20 av 20.)

Hva tenker du om artikkelen?

17 av 20, du er klart introvert. Ingen bombe akkurat. :)

Jeg er litt blandet, men mest introvert. 

Var mer introvert da jeg var yngre og på barneskolen. 

Da trakk jeg meg gjerne bort fra de andre. Men det var litt sjenanse og sosialangst inni bildet og tror jeg. 
Nå er jeg en helt annen type og kan prate med hvem som helst om hva som helst og liker selskapeligheter, men trives fortsatt best i mitt eget selskap. Og jeg blir sliten av selskapeligheter. Jeg elsker å ha en h elg uten planer....

Anonymous poster hash: 7c367...3c2
Jeg syntes spørsmålene var ledende, og altfor grunne. Uansett om man svarer Ja eller Nei blir det jo feil.

1. Jeg foretrekker samtaler på tomannshånd fremfor gruppeaktiviteter.

Hva svarer man hvis man ikke liker samtaler i det hele tatt?

2. Jeg misliker å småprate, men liker dype samtaler om temaer som er viktige for meg.

Nøyaktig det samme. Hva svarer man hvis man hverken liker å småprate eller liker dype samtaler?

3. Andre sier at jeg er en god lytter.

Hvis man har null kontakt med andre, hvem skal si dette?

4. Jeg foretrekker å feire fødselsdager sammen med bare én eller to nære venner eller familiemedlemmer.

Hva hvis man ikke har venner og ikke liker å feire fødselsdager?

5. Folk beskriver meg som lavmælt eller rolig.

Samme som 3.

6. Jeg liker ikke å vise fram eller diskutere arbeidet mitt med andre før det er ferdig.

Hva hvis man overhodet ikke liker å vise frem eller diskutere arbeidet hverken før eller etter det er ferdigt?

7. Jeg føler meg tom innvendig etter å ha vært ute blant folk, selv om jeg har hatt det gøy.

Hva hvis man aldri har gøy sammen med andre?  

Anonymous poster hash: 8d878...7c6

Jeg syntes spørsmålene var ledende, og altfor grunne. Uansett om man svarer Ja eller Nei blir det jo feil.

1. Jeg foretrekker samtaler på tomannshånd fremfor gruppeaktiviteter.

Hva svarer man hvis man ikke liker samtaler i det hele tatt?

2. Jeg misliker å småprate, men liker dype samtaler om temaer som er viktige for meg.

Nøyaktig det samme. Hva svarer man hvis man hverken liker å småprate eller liker dype samtaler?

3. Andre sier at jeg er en god lytter.

Hvis man har null kontakt med andre, hvem skal si dette?

4. Jeg foretrekker å feire fødselsdager sammen med bare én eller to nære venner eller familiemedlemmer.

Hva hvis man ikke har venner og ikke liker å feire fødselsdager?

5. Folk beskriver meg som lavmælt eller rolig.

Samme som 3.

6. Jeg liker ikke å vise fram eller diskutere arbeidet mitt med andre før det er ferdig.

Hva hvis man overhodet ikke liker å vise frem eller diskutere arbeidet hverken før eller etter det er ferdigt?

7. Jeg føler meg tom innvendig etter å ha vært ute blant folk, selv om jeg har hatt det gøy.

Hva hvis man aldri har gøy sammen med andre?  

Anonymous poster hash: 8d878...7c6

Rundt av til den som er minst feil, så finner du ut at du er introvert. Men jada ikke noen optimal test det er sant

Annonse

Har problemer med tester som fenomen. Selv de vitenskapelige de bruker i psykiatri blir det bare til at jeg sier et eller annet, fordi jeg er i tvil. Det er nesten alltid spørsmål om noe du selv må ta en avgjørelse på. Det er ikke konkrete og tydelige ting som kan regnes som fakta.

Hvis testen spør: har du spist i dag? Da kan jeg svare. Hvis den spør: har du spise middag? Da vet jeg ikke alltid. Hva regnes som middag? Er det måltidets størrelse? Tidspunkt? Type mat, feks varm mat?

Til dere som føler dere svarer sannheten: tenk dere mer om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...