Blomsterfluen Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Jeg bor på omsorgsbolig rett ved barneskole og barnehage og ungdomsskule. Når jeg går hjem fra jobb så brøler og erter ungdommene meg. Jeg tror det er fordi jeg er så tykk og har så skjev rygg at jeg ser ut som en idiot. Jeg skjønner ikke hvorfor omsorgsboligene måtte bygges midt i barne og ungdomsmiljø. Og i tillegg kaller barnehageunger meg for gammel mann. 0 Siter
stromme Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Hva med å ta en prat med ledelsen(e) ved de aktuelle stedene? Gjøre de oppmerksom på din opplevelse, og be dem ta en prat med barna/ungdommen. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. august 2014 Forfatter Skrevet 24. august 2014 Hva med å ta en prat med ledelsen(e) ved de aktuelle stedene? Gjøre de oppmerksom på din opplevelse, og be dem ta en prat med barna/ungdommen. Personalet har prøvd men ungdommene bare fortsetter, og de trenger seg også inn på privat områder som i hagen min når de går hjem fra skolen og de har null respekt for meg. Sikkert fordi de vet at det er omsorgsboliger. 0 Siter
stromme Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Så fortvilende. Gjør et forsøk igjen, foreslå at foreldrene til ungdommen involveres. Er det noen du kan få bistand fra ved omsorgsboligene, som kan hjelpe deg å løfte opp saken? Slik kan du ikke ha det! 0 Siter
Gjest Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Slik skal det ikke være. Jeg synes du skal snakke med sjefen om dette. 0 Siter
frosken Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Jeg bor på omsorgsbolig rett ved barneskole og barnehage og ungdomsskule. Når jeg går hjem fra jobb så brøler og erter ungdommene meg. Jeg tror det er fordi jeg er så tykk og har så skjev rygg at jeg ser ut som en idiot. Jeg skjønner ikke hvorfor omsorgsboligene måtte bygges midt i barne og ungdomsmiljø. Og i tillegg kaller barnehageunger meg for gammel mann. Hvis du er helt sikker på at det er det ungdommene gjør, og at du ikke overtolker det som foregår blant ungdommene, så er dette noe ledelsen ved omsorgsboligen må ta opp med skolene det gjelder. Barnehagebarn tror jeg sjelden mener å erte noen. Deres uttalelser kan av og til treffe et sårt punkt, men da tenker jeg at vi som voksne må huske at de er relativt små barn fortsatt. Jeg har for øvrig litt vanskelig for å tro at du er så tykk og har så skjev rygg at det er oppsiktsvekkende. Hvor tykk er du? Er du sikker på at det ikke også er din egen selvfølelse som skaper disse inntrykkene av at andre erter? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. august 2014 Forfatter Skrevet 24. august 2014 Jeg er 90 kg og bare 178 høy. Jeg har diger mage og det sier alltid mamma når hun ser meg. Herregud for en hengemage du har sier hun. Og ungdommene ser på meg mens de brøler. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Jeg er 90 kg og bare 178 høy. Jeg har diger mage og det sier alltid mamma når hun ser meg. Herregud for en hengemage du har sier hun. Og ungdommene ser på meg mens de brøler. Hei! Det er disiplin som mangler! Ved vår skole ville en advarsel fra rektor vært nok, da ingen foreldre vil tolerere uønsket antisosial oppførsel fra sine barn, ved offentlige skoler fins et gedigent disiplinvakum. Det verste er slett ikke skolene men hjemmene og foreldrene, Det er sjeldent barn fra intelligente og friske foreldre som mobber andre, Det ligger gjerne et grunnleggende problem i barn som mobber andre.( hjemmet har mye ansvar) Dette må du være bevisst, da de ikke har fornuft disse barna, men sjangler rundt i kaos, mest sannsynlig fordi foreldrene selv har problemer i sine sosiale relasjoner. Sånt kan ofte ikke stoppes, man kan forsøke, men like viktig er det og overse det. Det er tåpeligheter som best møtes med å ignorere det, overse det, ikke engasjere seg. 0 Siter
frosken Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Jeg er 90 kg og bare 178 høy. Jeg har diger mage og det sier alltid mamma når hun ser meg. Herregud for en hengemage du har sier hun. Og ungdommene ser på meg mens de brøler. Da er du ikke så tykk at det er oppsiktsvekkende. Uansett, snakk med kontaktpersonen og ledelsen ved omsorgsboligen om dette. Dersom skolen tar situasjonen opp med sine elever, så vil dette kunne stoppes. De fleste barn og unge har lært at de ikke skal mobbe folk som ikke selv kan noe for sine problemer. 0 Siter
Health Freak Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Hvis du har psykiske problemer _kan_ jo dette være stemmer og innbilning... Sånn er jeg iaf. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Ja det er ikke mye man får gjort med det desverre. Eneste jeg vet som funker er å gi dem litt deng, men det er jo ikke lov da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Det ligger gjerne et grunnleggende problem i barn som mobber andre.( hjemmet har mye ansvar) Dette må du være bevisst, da de ikke har fornuft disse barna, men sjangler rundt i kaos, mest sannsynlig fordi foreldrene selv har problemer i sine sosiale relasjoner. Så enkelt tror jeg ikke det er. Anonymous poster hash: e157a...c24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Ja det er ikke mye man får gjort med det desverre. Eneste jeg vet som funker er å gi dem litt deng, men det er jo ikke lov da Det er synd det ikke er lov å gi ris på blanke messingen lenger. Anonymous poster hash: e157a...c24 0 Siter
gråstein Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Det er sjeldent barn fra intelligente og friske foreldre som mobber andre, Det ligger gjerne et grunnleggende problem i barn som mobber andre.( hjemmet har mye ansvar) Dette må du være bevisst, da de ikke har fornuft disse barna, men sjangler rundt i kaos, mest sannsynlig fordi foreldrene selv har problemer i sine sosiale relasjoner. Beklager, men her tar du nok feil. Jeg har blitt mobbet, og mobberne kom på ingen måte fra noen dårlige hjem. Dette var helt normale barn fra helt normale hjem. Dette er folk som har skikket seg bra og som i dag har solid utdannelse og gode jobber. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Kan vel slanke deg? Alle kan det. Anonymous poster hash: 85017...9c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Beklager, men det eneste som hjelper mot slike bøllefrø (som senere vokser opp til å bli våre ledere..) er å sette seg i respekt! Hells angel skinnjakke, helskjegg. Skaff deg en aggresiv bikkje. Og sett ut noen revefeller el lign i hagen. Så tenker de seg nok om to ganger før de tar sjansen.. Du skjønner poenget.Anonymous poster hash: d7afc...b27 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Kan vel slanke deg? Alle kan det. Anonymous poster hash: 85017...9c3 Herregud for en teit kommentar! Anonymous poster hash: 2ca05...1c0 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Tror det er lettere for en kvinne å slanke seg enn å anlegge helskjegg... Synes kommetarene fra mor til Blomsterfluen er verst, tross alt. Det er av sine egne en skal ha det, sies det, men uff, dette er ikke bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Ok, trodde dette var en mann siden ungene kaller blomsterfluen for "gammel mann". Sopelime og svart, spiss hatt, da... Anonymous poster hash: d7afc...b27 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.