Gå til innhold

ungdommer erter meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store problemer med å tro på dette.

Med denne vekten og høyden har du en BMI på ca 28. Overvektig, ja, men sannsynligvis er 15% av befolkningen (1 av 6) mer overvektig enn deg. Det vil si at en av seks mennesker disse barna / ungdommene ser er mer overvektig enn deg. Hvorfor skulle de kalle deg for disse tingene da?

Det er bare et par måneder siden du kom med et tilsvarende innlegg, men problemet var da at du fikk seksuelle antydninger av ungdommene. Har alle ungdommene plutselig skiftet tema?

Jeg tror mest at dette er noe som foregår i hodet ditt.

Skrevet (endret)

Det er ingen grunn til å tro dette ikke er reelt. Mulig dette er helt nytt for deg, men det er helt vanlig at barn/ungdom mobber/plager folk som ikke er helt A4.

Endret av gråstein
Skrevet

Det er ingen grunn til å tro dette ikke er reelt. Mulig dette er helt nytt for deg, men det er helt vanlig at barn/ungdom mobber/plager folk som ikke er helt A4.

Hvorfor er du liksom nødt til å ha en spydig tone i alt du skriver til meg? Du sier at du sliter med mange ting, men dette er ikke måten å få venner på. Det virker som om du absolutt skal rakke ned på de som ikke har hatt så mye vansker som du har.

Til den opprinnelige saken: Jeg synes TS skriver så mange ulike og underlige ting at det hele virker ganske rart. Du blir ikke mobbet av tilfeldige folk for å være feit bare du er litt over normalvektig.

Skrevet

Jeg har store problemer med å tro på dette.

Med denne vekten og høyden har du en BMI på ca 28. Overvektig, ja, men sannsynligvis er 15% av befolkningen (1 av 6) mer overvektig enn deg. Det vil si at en av seks mennesker disse barna / ungdommene ser er mer overvektig enn deg. Hvorfor skulle de kalle deg for disse tingene da?

Det er bare et par måneder siden du kom med et tilsvarende innlegg, men problemet var da at du fikk seksuelle antydninger av ungdommene. Har alle ungdommene plutselig skiftet tema?

Jeg tenker at det kan være vanskelig å vite hva som er reelt og hva som er overfortolkning. Trådstarter bor i omsorgsbolig, og dessverre tror jeg det fortsatt kan være slik at ungdommer kan få seg til å plage mennesker de oppfatter som annerledes :-(

Skrevet

Hvorfor er du liksom nødt til å ha en spydig tone i alt du skriver til meg? Du sier at du sliter med mange ting, men dette er ikke måten å få venner på. Det virker som om du absolutt skal rakke ned på de som ikke har hatt så mye vansker som du har.

Til den opprinnelige saken: Jeg synes TS skriver så mange ulike og underlige ting at det hele virker ganske rart. Du blir ikke mobbet av tilfeldige folk for å være feit bare du er litt over normalvektig.

Jeg ser ikke at jeg er spydig her, ei kan jeg husk å ha vært det tidligere. Poenget mitt er: Slik mobbing skjer. Har opplevd det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...