AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Jeg hadde tatt Sobril 12,5mg og Imovane 7,5mg her en kveld. Resultaterte i flere mareritt hvor jeg minst to ganger hadde skreket høyt av redsel så partnerneren våknet. Dette var omtrent rett etter jeg hadde sovnet. Føltes ikke som om jeg egentlig sov før det skjedde, bare følte meg veldig neddopet og småruset av medisinen. Hallusinasjoner og rusfølelse som Imovane ofte gir tatt alene, ble svært kraftig forsterket med tillegget av en liten dose Sobril. Har aldru noen sinne hatt mareritt hvor jeg har skreket i real life. Kun tidligere hatt følelse av å ha skreket, men dette har foregått i søvne og ingen lyd har oppstått så andre kan høre. Trodde dette var en trygg kombinasjon? Anonymous poster hash: 694cd...8ef 0 Siter
larimar Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Jeg opplever dette ofte, uten medisiner. Kanskje det var tilfeldig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Jeg opplever dette ofte, uten medisiner. Kanskje det var tilfeldig? Neppe tilfeldig. Aldri prøvd den kombinasjonen av medisiner før, og heller aldri opplevd mareritt hvor jeg har laget lyder andre har kunnet høre. Som sagt føltes hallusinasjone imovane en gang i ny og en gir, rimelig sterkt potensert av sobril. Farlig var det jo ikke, men når jeg reagerer så kraftig på den kombinasjonen skal jeg unngå den senere. Tenk om jeg plutselig begynner å prate i søvne og har null kontroll over hva som kommer ut - det hadde vært ille det, om noen andre får høre det.Anonymous poster hash: 694cd...8ef 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.