Blomsterfluen Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 (endret) Stemmen kom og motsa meg en gang i fjor når jeg hadde Vært uten abilify og fluoxetin en stund. Den sa: nei det gjør det ikke!". Årsaken til at jeg i det heletatt begynte på abilifh var ikke psykose. Jeg var også ofte usikker på om det jeg såg faktisk var ekte. Foreksempel jeg såg en stor hund utforbi et hus, og var ikke sikker på om den var ekte eller en hallusinasjon før venninna mi sa at det var visst en hund der og at den jammen var stor. 1: Er det normalt å tenke sånt når man har gått av cold turkey av abilify og fluoxetin? 2: Når begynner i såfall disse misforståelsene å komme? En måned etter medisinslutt eller en eller to uker? 3: er det sant at folk som ikke har Vært psykotiske før kan bli det av å slutte på abilify om personene var behandlet for noe annet? Endret 25. august 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
ISW Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Det er litt skremmende å lese postene dine, for de viser at du har veldig liten sykdomsinnsikt. En forutsetning for å bli frisk, er å erkjenne at man har et problem (at man er syk). At du har sluttet med medisinene som legen din ber deg om å ta, kommer du selv til å finne ut at var en heller dårlig ide (det er selvfølgelig helt umulig å forklare deg det, mange inkludert NHD har forsøkt, du må nesten bare oppleve det selv etterhvert). 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Psykiateren jeg går til var med på å slutte å ta pillene så han strøk bort abilify i kardeksen. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Er det noen som kan hjelpe meg ved å svare på spørsmålene? Jeg er nemlig ikke syk, jeg vet nemlig forskjell på virkelighet og fantasi. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Er det noen som kan hjelpe meg ved å svare på spørsmålene? Vi er ikke leger. Anonymous poster hash: 63897...be9 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Ok, men kanskje noen hadde en anelse likevel, og kanskje NHD vet? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Jeg trenger råd og svar på spørsmålene sån at jeg kan vite mer. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg trenger råd og svar på spørsmålene sån at jeg kan vite mer. Da må du spørre en lege. Synsing fra oss legfolk er helt verdiløs. http://www.klikk.no/helse/doktoronline/eksperttjeneste 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Ok. Er ikke NHD en lege da? Er det ikke sån at en psykiater må være doktor? 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Ok. Er ikke NHD en lege da? Er det ikke sån at en psykiater må være doktor? Jo, han er lege. Du kan stille spørsmål til han (gratis) via linken over (ikke garantert du får svar da). 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Jo, han er lege. Du kan stille spørsmål til han (gratis) via linken over (ikke garantert du får svar da). Ok. Nå har jeg sendt han spørsmål, men spørsmålet kom visst på forumet her, istedenfor direkte til NHD. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/391717-alle-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-nils-h%C3%A5vard-dahl-skal-stilles-her-i-forumet/ Og nei, det er ikke normalt å få det sånn. Men hvis du hørte stemmer i fjor, burde du vel kanskje fortsatt med medisin når du får det sånn nå? Anonymous poster hash: 03d82...505 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.