Gå til innhold

hørte en stemme i fjor og spørsmål ang misforståelser. ..

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Stemmen kom og motsa meg en gang i fjor når jeg hadde Vært uten abilify og fluoxetin en stund. Den sa: nei det gjør det ikke!". Årsaken til at jeg i det heletatt begynte på abilifh var ikke psykose. Jeg var også ofte usikker på om det jeg såg faktisk var ekte. Foreksempel jeg såg en stor hund utforbi et hus, og var ikke sikker på om den var ekte eller en hallusinasjon før venninna mi sa at det var visst en hund der og at den jammen var stor.

1: Er det normalt å tenke sånt når man har gått av cold turkey av abilify og fluoxetin?

2: Når begynner i såfall disse misforståelsene å komme? En måned etter medisinslutt eller en eller to uker?

3: er det sant at folk som ikke har Vært psykotiske før kan bli det av å slutte på abilify om personene var behandlet for noe annet?

Endret av Blomsterfluen
Blomsterfluen
Skrevet

Er det noen som vet?

Skrevet

Det er litt skremmende å lese postene dine, for de viser at du har veldig liten sykdomsinnsikt. En forutsetning for å bli frisk, er å erkjenne at man har et problem (at man er syk).

At du har sluttet med medisinene som legen din ber deg om å ta, kommer du selv til å finne ut at var en heller dårlig ide (det er selvfølgelig helt umulig å forklare deg det, mange inkludert NHD har forsøkt, du må nesten bare oppleve det selv etterhvert).

Blomsterfluen
Skrevet

Psykiateren jeg går til var med på å slutte å ta pillene så han strøk bort abilify i kardeksen.

Blomsterfluen
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg ved å svare på spørsmålene? Jeg er nemlig ikke syk, jeg vet nemlig forskjell på virkelighet og fantasi.

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg ved å svare på spørsmålene? 

Vi er ikke leger.

Anonymous poster hash: 63897...be9

Blomsterfluen
Skrevet

Ok, men kanskje noen hadde en anelse likevel, og kanskje NHD vet?

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg trenger råd og svar på spørsmålene sån at jeg kan vite mer.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Er ikke NHD en lege da? Er det ikke sån at en psykiater må være doktor?

Skrevet

Ok. Er ikke NHD en lege da? Er det ikke sån at en psykiater må være doktor?

Jo, han er lege. Du kan stille spørsmål til han (gratis) via linken over (ikke garantert du får svar da).

Blomsterfluen
Skrevet

Jo, han er lege. Du kan stille spørsmål til han (gratis) via linken over (ikke garantert du får svar da).

Ok. Nå har jeg sendt han spørsmål, men spørsmålet kom visst på forumet her, istedenfor direkte til NHD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...