AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Skrev meg ut av Modum Bad etter å ha vært innlagt under et døgn. Plassen var noe helt annet enn jeg hadde forventet. Alt for mange regler. Alt for stort. Alt for mange mennesker....Alt Alt Alt for mye dødtid. Jeg ville absolutt ikke være der mer. Opplegget passet ikke for meg så jeg sjekket ut. Psykologen min ble ikke fornøyd, men hva så? Jeg ville ikke være der. Klarte ikke. Jeg fikk 4 forskjellige behandlere...Hvordan tror de at jeg skal kunne klare å forholde meg til så mange når det tok meg ett og et halvt år for å stole på psykologen min...Nei dette ble ikke bra. Jeg skal aldri dit mer igjen. Anonymous poster hash: c2223...731 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Så leit at du ikke ga det en sjanse. Kjenner meg selv så godt at jeg vet hva som passer for meg og hva som ikke gjør det. Jeg er ikke lei meg. Bare glad for å ha kommet meg hjem. Anonymous poster hash: c2223...731 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Skrev meg ut av Modum Bad etter å ha vært innlagt under et døgn. Plassen var noe helt annet enn jeg hadde forventet. Alt for mange regler. Alt for stort. Alt for mange mennesker....Alt Alt Alt for mye dødtid. Jeg ville absolutt ikke være der mer. Opplegget passet ikke for meg så jeg sjekket ut. Psykologen min ble ikke fornøyd, men hva så? Jeg ville ikke være der. Klarte ikke. Jeg fikk 4 forskjellige behandlere...Hvordan tror de at jeg skal kunne klare å forholde meg til så mange når det tok meg ett og et halvt år for å stole på psykologen min...Nei dette ble ikke bra. Jeg skal aldri dit mer igjen. Anonymous poster hash: c2223...731 Hva ble du innlagt for? 0 Siter
frosken Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Kjenner meg selv så godt at jeg vet hva som passer for meg og hva som ikke gjør det. Jeg er ikke lei meg. Bare glad for å ha kommet meg hjem. Anonymous poster hash: c2223...731 Trodde du hadde fått informasjon om hvordan opplegget var på forhånd. Hadde du ikke vært på et vurderingsopphold før du ble innlagt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Trodde du hadde fått informasjon om hvordan opplegget var på forhånd. Hadde du ikke vært på et vurderingsopphold før du ble innlagt? Dette var vurderingsoppholdet. Anonymous poster hash: c2223...731 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Hva ble du innlagt for? Kompleks PTSD, relasjonsproblemer, problemer med affektregulering, rus m.m. Var på traumeavdelingen. Anonymous poster hash: c2223...731 0 Siter
frosken Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Dette var vurderingsoppholdet. Anonymous poster hash: c2223...731 Ok, da synes jeg det er greit:-) Et av hovedpoengene ved slike vurderingsopphold er jo nettopp at både pasienter og behandlere skal forsøke å ta stilling til om dette er et egnet tilbud eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.