AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Har psykiateren jeg går til lov til å overføre info om meg til fastlegen uten at jeg har gitt mitt samtykke? Anonymous poster hash: 1f323...aa3 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Ja. Ikke bare er det lov, men det er en innarbeidet rutine på veldrevne behandlingsinstitusjoner.Vi sender utredningsnotat til henvisende lege / fastlege etter tredje konsultasjon.Opplysningenes innhold skal begrenses av "need to know"-prinsippet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Ja. Ikke bare er det lov, men det er en innarbeidet rutine på veldrevne behandlingsinstitusjoner. Vi sender utredningsnotat til henvisende lege / fastlege etter tredje konsultasjon. Opplysningenes innhold skal begrenses av "need to know"-prinsippet. Ok. Takk for svar. Anonymous poster hash: 1f323...aa3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.