AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Har hatt min siste time hos psykiater. Har bipolar lidelse. Bruker både ap og Lamictal. Står uten noen form for oppfølging og ettervern. Må jeg klare meg på egenhånd nå? Fikk ingen tilbud av psykiateren om videre oppfølging.. Siste time "lykke til". Hva med meg nå? Anonymous poster hash: ba291...b06 Anonymous poster hash: ba291...b06 0 Siter
frosken Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Kan du ikke snakke med fastlegen om hvordan dere skal gjøre det videre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Det har i dag kommet et par tråder om fastlegen og opplysninger til denne.Det er fastlegen som nå skal følge deg videre. Derfor håper jeg at det har vært en god informasjonsutveksling mellom deg, psykiateren og fastlegen.Hvis ikke, bør du få et par timer til hos psykiateren inntil overføringen er godt ivaretatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.