Gå til innhold

3 mnd til neste time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig når du blir satt på nye medisiner?

Jeg synes det er lenge når du er usikker på medisinen.  Jeg tenkte å ringe, men det er så mye jeg føler meg usikker på nå, og jeg vet ikke hva jeg skal spør om så jeg lar det være. Det går stort sett bra nå, utenom når uroen setter inn.  Jeg reduserte liothyroninen og smertene forsvant (Tilfeldig? Vet ikke jeg) 

Skrevet

Det var lenge i og med at du tar nye medisiner og alt,syns det var dårlig gjort av dem.

Skrevet

Hvorfor får du så sjeldne timer?

Det er greit nok som oppfølging når det går greit og jeg bruker samme medisiner, men jeg synes det er litt lenge når jeg prøver nye, og det ikke fungerer helt.

Skulle det vært hensiktsmessig og gå oftere til vanlig, måtte det vært for intens terapi for restsymtomene jeg sliter med, men jeg tror ikke det er noe å gjøre med de.

Skrevet

Kanskje du skulle tatt en telefon og sagt fra om at meds ikke funker helt?

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noen hensikt.  Det er nok ingenting annet heller som funker.  Akkurat nå går det bra, så jeg får ta det som det kommer.  

Har begynt å lese en bok som heter "Ubehag: hvordan vanskelige følelser kan gi gode relasjoner" av Bente-Marie Ihlen.  Jeg tror ikke det står noe om generell uro, men håper å få noe nytte av den likevel. Tror kanskje det er en bok som kunne vært nyttig for deg også.

Skrevet

Er det bare jeg som føler meg masete når jeg ringer mellom timene?

Skrevet

Jeg tror folk flest misliker å måtte ta slike telefoner, blant annet fordi legespesialister ofte er vanskelig å få tak i på telefon. Det betyr ikke at man lar være å ta kontakt når det er fornuftig å gjøre det.

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noen hensikt.  Det er nok ingenting annet heller som funker.  Akkurat nå går det bra, så jeg får ta det som det kommer.  

Har begynt å lese en bok som heter "Ubehag: hvordan vanskelige følelser kan gi gode relasjoner" av Bente-Marie Ihlen.  Jeg tror ikke det står noe om generell uro, men håper å få noe nytte av den likevel. Tror kanskje det er en bok som kunne vært nyttig for deg også.

Hei!

Huff, det virker som en svært ubehagelig og komplisert bok.

Jeg liker ikke bøker som handler om følelser, jeg liker andre temaer.

For tiden strever jeg med enkle kommandoer bare fordi jeg syns den teoretiske matematikken bak iblant blir vrien, men jeg skal nå huske på boken din:-( og ikke klage inni meg, tross alt leser jeg om meget forutsigbare systemer, og de er meningsfulle:-) man kan bruke dem til å gi enkle kommandoer, som komme eksakt ut slik som beskrevet. 

Skrevet

Jeg tror folk flest misliker å måtte ta slike telefoner, blant annet fordi legespesialister ofte er vanskelig å få tak i på telefon. Det betyr ikke at man lar være å ta kontakt når det er fornuftig å gjøre det.

Smertene ga seg når jeg reduserte liothyronien. Så lenge jeg ikke lenger merker noe, har jeg kommet frem til at det ikke har noen betydning om jeg bare fortsetter med 20 mg til jeg har timen.  Jeg tenkte å spør etter vival for uroen, men etter tråden min om vival så vet jeg ikke lenger. Jeg er redd det ikke finnes noe for uroen likevel, så det blir vel bare til at jeg fortsetter å klage på dol når det blir for galt, og jeg ikke klarer å stenge det inne. Da jeg vet ikke om det er så fornuftig å ringe lenger. Alt jeg er usikker på kan ikke tas på telefon, så da kan jeg likegodt vente.

Jeg skal opp klokken 6 i morgen tidlig og burde sovet nå.  Har ligget lenge i sengen uten å få sove, og nå er det for sent å ta imovane også. Føler piller styrer livet mitt.

Skrevet

Hei!

Huff, det virker som en svært ubehagelig og komplisert bok.

Jeg liker ikke bøker som handler om følelser, jeg liker andre temaer.

For tiden strever jeg med enkle kommandoer bare fordi jeg syns den teoretiske matematikken bak iblant blir vrien, men jeg skal nå huske på boken din:-( og ikke klage inni meg, tross alt leser jeg om meget forutsigbare systemer, og de er meningsfulle:-) man kan bruke dem til å gi enkle kommandoer, som komme eksakt ut slik som beskrevet. 

Jeg tror ikke det hadde vært en bok for deg heller, men det hadde kanskje gitt deg et lite innblikk i det kompliserte følelseslivet til oss andre. 

Skrevet

Kanskje det er noe grunnleggende i deg (oss) som gjør at du (vi) _føler_ det sånn.. vi burde være snillere med oss selv og tørre å ta litt plass :-) Ta en telefon du.

Skrevet

Smertene ga seg når jeg reduserte liothyronien. Så lenge jeg ikke lenger merker noe, har jeg kommet frem til at det ikke har noen betydning om jeg bare fortsetter med 20 mg til jeg har timen.  Jeg tenkte å spør etter vival for uroen, men etter tråden min om vival så vet jeg ikke lenger. Jeg er redd det ikke finnes noe for uroen likevel, så det blir vel bare til at jeg fortsetter å klage på dol når det blir for galt, og jeg ikke klarer å stenge det inne. Da jeg vet ikke om det er så fornuftig å ringe lenger. Alt jeg er usikker på kan ikke tas på telefon, så da kan jeg likegodt vente.

Jeg skal opp klokken 6 i morgen tidlig og burde sovet nå.  Har ligget lenge i sengen uten å få sove, og nå er det for sent å ta imovane også. Føler piller styrer livet mitt.

Jeg tror din vurdering er korrekt :-)

Skrevet

Kanskje det er noe grunnleggende i deg (oss) som gjør at du (vi) _føler_ det sånn.. vi burde være snillere med oss selv og tørre å ta litt plass :-) Ta en telefon du.

Alt har roet seg nå, så det blir ikke til at jeg tar en telefon nå. Men jeg synes 3 mnd er for lenge å vente ved oppstart av nye medisiner.  Jeg lurer på om det er vanlig. Jeg synes det er vanskelig å ta kontakt når det er noe mellom timene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...