Gjest Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Gratulerer!! Oppretthold entusiasmen så går det nok bra. Hev hodet og nyt disse gode nyhetene. Hold fast ved det gode og ikke bare tenk for mye Anonymous poster hash: b032d...9e8 Takk. Ja nå må hodet på kjøling litt.Vil ikke få panikk når det nærmer seg. Håper jeg får en psykolog som kan støtte meg litt i dette. En del av meg vil ut i samfunnet, den andre er vettskremt. Det jeg opplevde i siste jobb var så ekkelt. 0 Siter
Loft Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Hurra! Gratulerer så mye! Det bobler litt i magen av glede på dine vegne, jeg tror og håper dette går kjempefint og at det er ett første steg på veien ut av kaoset ditt 0 Siter
Gjest Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Hurra! Gratulerer så mye! Det bobler litt i magen av glede på dine vegne, jeg tror og håper dette går kjempefint og at det er ett første steg på veien ut av kaoset ditt Takk. Tror det tengs lykkeønskninger for nå kjenner jeg uroen bre seg i kroppen. Natten har falt på om tankene, de sorteste har begynt å ta dette inn. Så mye tryggere å være der jeg er.. Er mer usikker på meg selv en noensinne.. Tenker at om det var i morgen jeg skulle jobbe ville jeg kjent meg kvalm, jeg vil jo men ; huff:( Håper jeg er klar, får ta det som en test og forsøke å ignorere alt det skumle og utfordrende . Lurer på om jeg skal be om medisin , samme hva.. 0 Siter
Loft Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 (endret) Takk. Tror det tengs lykkeønskninger for nå kjenner jeg uroen bre seg i kroppen. Natten har falt på om tankene, de sorteste har begynt å ta dette inn. Så mye tryggere å være der jeg er.. Er mer usikker på meg selv en noensinne.. Tenker at om det var i morgen jeg skulle jobbe ville jeg kjent meg kvalm, jeg vil jo men ; huff:( Håper jeg er klar, får ta det som en test og forsøke å ignorere alt det skumle og utfordrende . Lurer på om jeg skal be om medisin , samme hva.. Skjønner at du er litt delt. Nå har du jo i det siste gjort mange ting du ikke har følt deg vel eller komfortabel med ettersom jeg har fortstått, jeg synes du er flink til å presse deg, og stå i det og ikke gi opp jeg, og jeg tror at dette går bra dette også! Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å ikke se på det som en test, men på noe som du kun skal prøve på, og går det ikke så går det ikke, og da er du bare ikke klar enda. Jeg synes ikke du trenger å legge til unødig ekstra press på deg selv. Endret 28. august 2014 av Loft 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 (endret) Skjønner at du er litt delt. Nå har du jo i det siste gjort mange ting du ikke har følt deg vel eller komfortabel med ettersom jeg har fortstått, jeg synes du er flink til å presse deg, og stå i det og ikke gi opp jeg, og jeg tror at dette går bra dette også! Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å ikke se på det som en test, men på noe som du kun skal prøve på, og går det ikke så går det ikke, og da er du bare ikke klar enda. Jeg synes ikke du trenger å legge til unødig ekstra press på deg selv. I dag følt med trist, trøtt og medtatt . Alt kjennes skummelt og hvor skal jegta kreftene fra.? Konstant sliten, kanskje trent for mye. Klarer ikke glede meg i dag.Bevise min eksistensrett i samfunnet og arbeidslivet ., kanskje blir jeg bare kildesortert rett ut ( vikariat). Redd for å gå på utstilling uten å ha noe å gi, er så tappet. Burde ikke vært det etter hjemmetilværelse ( sykmelding 1 år m m)Huff Endret 29. august 2014 av En namnlaus 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 I dag følt med trist, trøtt og medtatt . Alt kjennes skummelt og hvor skal jegta kreftene fra.? Konstant sliten, kanskje trent for mye. Klarer ikke glede meg i dag.Bevise min eksistensrett i samfunnet og arbeidslivet ., kanskje blir jeg bare kildesortert rett ut ( vikariat). Redd for å gå på utstilling uten å ha noe å gi, er så tappet. Burde ikke vært det etter hjemmetilværelse ( sykmelding 1 år m m)Huff Ikke rart du blir trøtt slik som du styrer på, håper du gir deg selv pauser av og til. 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 I dag følt med trist, trøtt og medtatt . Alt kjennes skummelt og hvor skal jegta kreftene fra.? Konstant sliten, kanskje trent for mye. Klarer ikke glede meg i dag.Bevise min eksistensrett i samfunnet og arbeidslivet ., kanskje blir jeg bare kildesortert rett ut ( vikariat). Redd for å gå på utstilling uten å ha noe å gi, er så tappet. Burde ikke vært det etter hjemmetilværelse ( sykmelding 1 år m m)Huff Jeg synes det er bra du skal prøve deg i jobb. Du blir ikke bedre av å gå hjemme på denne måten, tror jeg. Kanskje kan det å merke at du får til noe igjen gjøre at du kommer deg videre. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Men nå må jeg tenke på at dps synes jeg har en psyk personlighet:( no vits 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Men nå må jeg tenke på at dps synes jeg har en psyk personlighet:( no vits Hvorfor må du tenke på det? Hva skal til for at du kan klare å tenke mer nyansert rundt temaet personlighetsproblematikk? 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Ønsker at de moderer sine synspunkt .. Synes det er en påkjenning å leve m er slikt tentativ i ryggen- skal ikke utbrodere hvorfor ( har jeg nå lært) 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Ønsker at de moderer sine synspunkt .. Synes det er en påkjenning å leve m er slikt tentativ i ryggen- skal ikke utbrodere hvorfor ( har jeg nå lært) Dersom du klarer å slippe temaet, ikke fokusere på det, ikke gnåle om det, så vil neppe de heller være så opptatt av det. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 (endret) Dersom du klarer å slippe temaet, ikke fokusere på det, ikke gnåle om det, så vil neppe de heller være så opptatt av det. Dessverre ser jeg på det som en fornærmelse / krenkelse siden jeg tenker det er feil tolkning av mine problemer . Vil ha en unnskyldning ( helst). Diagnosen fins ikke på noen papir notert dog, men psykolog så påstålig . Hun ville straffe meg tror jeg! Føler meg svært sviktet og fastlegen avsl sin praksis:(( Jeg har ingen. Endret 29. august 2014 av En namnlaus 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Dessverre ser jeg på det som en fornærmelse / krenkelse siden jeg tenker det er feil tolkning av mine problemer . Vil ha en unnskyldning ( helst). Diagnosen fins ikke på noen papir notert dog, men psykolog så påstålig . Hun ville straffe meg tror jeg! Føler meg svært sviktet og fastlegen avsl sin praksis:(( Jeg har ingen. Du har fått jobb, oppretthold ekstasen for det heller. Det er mye bedre bruk av din tid. Hva skal du forresten med en unnskyldning fra psykolog? Det beste du kan gjøre er å bevise at hun tok feil gjennom å gjøre en ypperlig jobb i jobben du har fått Hev deg over det du mener er en krenkelse, og livet vil bli mye bedre. Ps. Du har familie og venner, du har noen! Anonymous poster hash: a4664...b6e 0 Siter
Gjest Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Lykkefølelsen kortvarig . Kjenner meg umotivert for å kjempe . Jeg vet jeg burde være glad. 0 Siter
frosken Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Dessverre ser jeg på det som en fornærmelse / krenkelse siden jeg tenker det er feil tolkning av mine problemer . Vil ha en unnskyldning ( helst). Diagnosen fins ikke på noen papir notert dog, men psykolog så påstålig . Hun ville straffe meg tror jeg! Føler meg svært sviktet og fastlegen avsl sin praksis:(( Jeg har ingen. Jeg synes det er litt rart at du sier du "har ingen" tatt i betraktning av at du har ektefelle, søsken, foreldre, barn mm. Jeg merker også at jeg blir litt oppgitt når du holder fast ved at psykologen ville straffe deg. Har litt vanskelig for å skjønne at du ikke innser at det er en ganske psyk tolkning av hva som har skjedd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Dessverre ser jeg på det som en fornærmelse / krenkelse siden jeg tenker det er feil tolkning av mine problemer . Vil ha en unnskyldning ( helst). Diagnosen fins ikke på noen papir notert dog, men psykolog så påstålig . Hun ville straffe meg tror jeg! Føler meg svært sviktet og fastlegen avsl sin praksis:(( Jeg har ingen. Hvorfor ønsker hun å straffe deg?Anonymous poster hash: 8a1d8...384 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg synes det er litt rart at du sier du "har ingen" tatt i betraktning av at du har ektefelle, søsken, foreldre, barn mm. Jeg merker også at jeg blir litt oppgitt når du holder fast ved at psykologen ville straffe deg. Har litt vanskelig for å skjønne at du ikke innser at det er en ganske psyk tolkning av hva som har skjedd. Når jeg skrev ingen mente jeg helsepersonell ( ser det kan misforstås slik jeg skriver). Vedr min psykolog veksler jeg mellom å kjenne hun vil meg vondt og at hun ikke helt vet.. Hører på de som vet mer enn seg som ikke har sett meg. Og prøver ut noen tanker- var jo hissig og jeg føler det blir brukt for det det Evt diagnostisk er verd. Jeg . leser om eupf og jeg tenker jeg har noen element ( mest åpenbart vekslende selvfølelse ), men tror jeg ikke oppfyller kriterier om du ser meg relasjonelt med andre familie, venner , kollegaer. Endret 30. august 2014 av En namnlaus 0 Siter
Gjest spurven Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg har bare god erfaring med Nav. Men de , som helsevesenet trenger begreper og båser å putte mennesker i. Noen i helsevesenet er desverre narsissister ( som jeg har blitt utsatt for), som bruker sin makt til å hevne seg og hevde seg selv. Men de fleste vil deg vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.