Gå til innhold

Hva er et seriøst bud på bruktbil? Noen som kan bil?

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hvor mye en kan prute feks på en bruktbil hos forhandler der de skal ha i utsalgspris 349.000 kr (nypris 430.000) på fjorårets modell som er brukt som demobil og gått ca 20.000 km. De sier jeg kan komme med ett seriøst bud og lurer på hva jeg kan gi som bud? Når en bil har gått 20.000 km er det sikkert mange som har prøvd den og kjørt.

Anonymous poster hash: fc89c...60b

Fortsetter under...

Jeg kjøpte bil i sommer. Den hadde gått 50 000 km. Prisen dem hadde satt var på 244000 kr. Jeg fikk prutet den ned til 220000 kr. Men jeg vet ikke hva som er normalt. ;-)

Anonymous poster hash: b572d...589

Gjest Gargamel

Jeg vet heller ikke hva som er normalt, men basert på egen erfaring er det ikke useriøst å by 20 000 under, (som forrige taler antyder). Det er ikke sikkert du får den til den prisen. Jeg tror det generelt er mindre prutemonn nå enn før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...