Madelenemie Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Da kunne de bosatt seg på Stovner. Men det vil de ikke. De vil heller bo i sine hvite enklaver på Oslo 2 og 3. Anonymous poster hash: 0bcad...de6 Hei! Det vil de aldri gjøre, det er alt for langt unna Blindern, de fleste, med noen unntak, vil bo i nærheten og rundt Blindern. Det forstår jeg godt, det vil jeg selv, deilig å kunne gå til jobb og studier. 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Det var en merkelig vri denne tråden plutselig tok... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Hei! Det vil de aldri gjøre, det er alt for langt unna Blindern, de fleste, med noen unntak, vil bo i nærheten og rundt Blindern. Det forstår jeg godt, det vil jeg selv, deilig å kunne gå til jobb og studier. Nettopp. Men da er det bare tøv at kultureliten vil bo sammen med arbeiderklassen. Anonymous poster hash: 0bcad...de6 0 Siter
Health Freak Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Det var en merkelig vri denne tråden plutselig tok... Logisk med vill assosiering vettu... strukturert og rasjonelt. Men samme kan det være. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Ja er vel enig i det egentlig, folk vil være med like folk blir vel konklusjonen, og det er jo ikk eså rart egentlig ? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Logisk med vill assosiering vettu... strukturert og rasjonelt. Men samme kan det være. beklager dersom jeg har ødelagt tråden din mr Health Freak, det skal ikke gjenta seg 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Er det mange fra arbeiderklassen i dette strøket? Anonymous poster hash: 0bcad...de6 Hei! Ja jeg vet ikke... Det er ikke mange andre enn jeg som gjør hagearbeide, og annet hardt arbeide selv. De betaler, har gartner, Au-pair, østeuropeiske håndverkere. Vi ønsket et større arbeide gjort ,men ønsker norsk firma, det ønsker også naboene., men de norske firmaer har ikke kapasitet, så av den grunn må man bruke østeuropeerer. Jeg gjør mye selv, men det er uvanlig for en ung kvinne å like så hardt arbeide(ordene til min psykiater), jeg liker det, vet ikke hvorfor, men liker bruke kroppen, hardt. Liker se at får til selv,fikk til ,og sitter så mye at deilig når kan få bruke kroppen. 0 Siter
sur kjerring Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 beklager dersom jeg har ødelagt tråden din mr Health Freak, det skal ikke gjenta seg Dette er DOL så slikt er vi vant til. 0 Siter
Health Freak Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 beklager dersom jeg har ødelagt tråden din mr Health Freak, det skal ikke gjenta seg Neida, _du_ assosierer riktig. Det er derfor du er rasjonell og kan mestre logiske tankerekker. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Nettopp. Men da er det bare tøv at kultureliten vil bo sammen med arbeiderklassen. Anonymous poster hash: 0bcad...de6 Hei! ja ja, men det stod det i aftenposten som min mann ga meg og bad meg lese, det stod jo akkurat det. og jeg tenkte, "Jaha ja". Også leste jeg videre og så bilder av naboer i uniformen her, treningstøy og 6 års utdanning. Mer vet jeg ikke, jeg tenkte bare " jaha ja" da jeg leste det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Neida, _du_ assosierer riktig. Det er derfor du er rasjonell og kan mestre logiske tankerekker. *LOL* Anonymous poster hash: 0bcad...de6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Hei! Ja jeg vet ikke... Det er ikke mange andre enn jeg som gjør hagearbeide, og annet hardt arbeide selv. De betaler, har gartner, Au-pair, østeuropeiske håndverkere. Vi ønsket et større arbeide gjort ,men ønsker norsk firma, det ønsker også naboene., men de norske firmaer har ikke kapasitet, så av den grunn må man bruke østeuropeerer. Jeg gjør mye selv, men det er uvanlig for en ung kvinne å like så hardt arbeide(ordene til min psykiater), jeg liker det, vet ikke hvorfor, men liker bruke kroppen, hardt. Liker se at får til selv,fikk til ,og sitter så mye at deilig når kan få bruke kroppen. Høres ikke ut som et sted arbeiderklassen med typisk arbeiderklasselønn har råd til å bo. Dessuten mener man ikke med arbeiderklassen folk som selv gjør hagearbeidet sitt... Anonymous poster hash: 0bcad...de6 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 du er rasjonell og kan mestre logiske tankerekker. Wow, takk for komplimenter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Wow, takk for komplimenter "Dere" er så søte så. Anonymous poster hash: 0bcad...de6 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 beklager dersom jeg har ødelagt tråden din mr Health Freak, det skal ikke gjenta seg Hei! Du er søt som beklager:-) Det er vel jeg som ødela mer enn deg:-) Jeg får rare assosiasjoner, i dag snakket jeg med foreleser og han fikk også så mange assosiasjoner at han ikke holdt seg til saken de neste 45 min. han kom stadig tilbake til mitt spørsmål:-( jeg stilte et spørsmål, han ble frustrert, men hvorfor skulle han bli frustrert og ikke nysjerrig,? Fordi han er nå i mitt hode blitt en "dust", jeg sitter der og hører på han., men han sier jeg har regnet feil???:-( fordi fått riktig svar på annen måte:-( :-( Men jeg er SÅ irritert over hans arroganse, da jeg VET VET at mitt svar er korrekt og da misliker jeg flåsete svar, jeg skal ta det videre, skal sende mitt svar inn til matematikere, de kan ikke betvile saken, og når deres syn er beskrevet skal jeg vende tilbake til "terroristen" og fortelle han det og videre hvor dårlig han foreleser. For han burde ikke være foreleser, han er en tragedie. 0 Siter
Health Freak Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Wow, takk for komplimenter Selv om helt normale mennesker kvalifiserer. Trenger ikke være "geni" på Blindern for dette, selv om enkelte av dem bare er papegøyer. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 (endret) Selv om helt normale mennesker kvalifiserer. Trenger ikke være "geni" på Blindern for dette, selv om enkelte av dem bare er papegøyer. Joa, men så er andelen normale folk på dol forsvinnende liten da Og ja har aldri skjønt de "studiene" hvor du pugger diverse bøker i 3/5 år også får man en offisiell papegøye-grad som man skal skryte av Hei! Du er søt som beklager:-) Det er vel jeg som ødela mer enn deg:-) Jeg får rare assosiasjoner, i dag snakket jeg med foreleser og han fikk også så mange assosiasjoner at han ikke holdt seg til saken de neste 45 min. han kom stadig tilbake til mitt spørsmål:-( jeg stilte et spørsmål, han ble frustrert, men hvorfor skulle han bli frustrert og ikke nysjerrig,? Fordi han er nå i mitt hode blitt en "dust", jeg sitter der og hører på han., men han sier jeg har regnet feil???:-( fordi fått riktig svar på annen måte:-( :-( Men jeg er SÅ irritert over hans arroganse, da jeg VET VET at mitt svar er korrekt og da misliker jeg flåsete svar, jeg skal ta det videre, skal sende mitt svar inn til matematikere, de kan ikke betvile saken, og når deres syn er beskrevet skal jeg vende tilbake til "terroristen" og fortelle han det og videre hvor dårlig han foreleser. For han burde ikke være foreleser, han er en tragedie. Det er vanligvis en enkel sak å bevise at svaret på et mattespørsmål er feil/riktig, du trenger neppe noen matte-ekspert for det, ihvertfall ikke for 1.klasse matte som jeg antar det er du holder på med Men det er lov å regne på hvilken som helst HENSIKTSMESSIG måte* så lenge du forklarer veien og kommer til riktig mål, dersom du tar en UNØDVENDIG LANG omvei til et svar du kan finne på en mye enklere måte så teller det negativt da du viser manglende forståelse av de verktøy kurset lærer deg til å løse ting på en enkel måte. edit: * så lenge oppgaveteksten ikke krever en bestemt løsningsmetode selvsagt Endret 26. august 2014 av DexterMorgan 0 Siter
Health Freak Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Joa, men så er andelen normale folk på dol forsvinnende liten da Og ja har aldri skjønt de "studiene" hvor du pugger diverse bøker i 3/5 år også får man en offisiell papegøye-grad som man skal skryte av Joda, det er bra saker uansett, men du har to muligheter: du forstår faktisk innholdet og kan bruke din akademiske utdannelse til nyskapning, eller du er papegøye, som egner seg best til leksehjelp... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Joda, det er bra saker uansett, men du har to muligheter: du forstår faktisk innholdet og kan bruke din akademiske utdannelse til nyskapning, eller du er papegøye, som egner seg best til leksehjelp... Hvor stor andel er papegøyer? Anonymous poster hash: 0bcad...de6 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Joa, men så er andelen normale folk på dol forsvinnende liten da Og ja har aldri skjønt de "studiene" hvor du pugger diverse bøker i 3/5 år også får man en offisiell papegøye-grad som man skal skryte av Det er vanligvis en enkel sak å bevise at svaret på et mattespørsmål er feil/riktig, du trenger neppe noen matte-ekspert for det, ihvertfall ikke for 1.klasse matte som jeg antar det er du holder på med Men det er lov å regne på hvilken som helst HENSIKTSMESSIG måte* så lenge du forklarer veien og kommer til riktig mål, dersom du tar en UNØDVENDIG LANG omvei til et svar du kan finne på en mye enklere måte så teller det negativt da du viser manglende forståelse av de verktøy kurset lærer deg til å løse ting på en enkel måte. edit: * så lenge oppgaveteksten ikke krever en bestemt løsningsmetode selvsagt Hei! Det heter ikke første klasse matte. Kursene heter Mat 1001 som jeg har tatt før , og Mat 1100,matinf 1100 osv.. som jeg tar nå. Det er ikke første klasse, men kurs avhengig av retning man tar, feks kan biologer bare ha Mat1001, da de kun trenger enklere beregninger og matriser, mens meterologer må ha Mat1100 og matinf osv... inffys, infmat, Inf1100 må man ha i retninger som meterologi, mens matlab er nok for feks biologer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.