Gå til innhold

skjer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk hjertebank av Seroquel.

Ja der ser du, lurer på om jeg skal prøve uten i kveld.

Skrevet

Det burde du høre med legen din om... :-)

Skrevet

Syntes du skal slutte med å surre med medisiner uten å konsultere lege.

Skrevet

Det burde du høre med legen din om... :-)

Jada, men legen der jeg var innlagt sa jeg skulle slutte med seroquel på sikt.

Skrevet

Syntes du skal slutte med å surre med medisiner uten å konsultere lege.

Det var legen der jeg var innlagt som ville jeg skulle slutte med seroquel, han mente jeg bare skulle klare meg med risperdal. Men skal få time på dps nå, så kan snakke med dem om det og.

Skrevet

Men på sikt er noe annet... det skjer over tid hvor det evalueres...

Men får håpe det er den som er problemet da.

Skrevet

Men på sikt er noe annet... det skjer over tid hvor det evalueres...

Men får håpe det er den som er problemet da.

Først ville han jeg skulle kutte ut vival så seroquel, får håpe det er den ja og da er det vel ikke farlig?

Du sluttet vel du når du fikk hjertebank?

Skrevet

Tror ikke det er farlig, ellers ville de nok gjort noe mer akutt...

Ja, sluttet, men prøvde den bare for søvn så var problemfritt å bare slutte brått.

Skrevet

Tror ikke det er farlig, ellers ville de nok gjort noe mer akutt...

Ja, sluttet, men prøvde den bare for søvn så var problemfritt å bare slutte brått.

I store doser på 300 mg fikk jeg kjempe hjertesmell, men de mente jeg tålte mindre doser. Men ikke sikkert det stemmer heller siden jeg har hjertebank, tar det for søvn jeg også.

Skrevet

Du får være tolmodig, så blir det nok funnet ut av... viktig å være litt forsiktig når du akkurat har vært syk nok til innleggelse.

Skrevet

Du får være tolmodig, så blir det nok funnet ut av... viktig å være litt forsiktig når du akkurat har vært syk nok til innleggelse.

Ja får være tolmodig, du har rett i det :)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gjøre endringer første natten hjemme. Vent i det minste til du har sovet greit noen netter.

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gjøre endringer første natten hjemme. Vent i det minste til du har sovet greit noen netter.

Ja kan vente noen netter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...