Health Freak Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg fikk hjertebank av Seroquel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Jeg fikk hjertebank av Seroquel. Ja der ser du, lurer på om jeg skal prøve uten i kveld. 0 Siter
Health Freak Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Det burde du høre med legen din om... :-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Ja der ser du, lurer på om jeg skal prøve uten i kveld. Syntes du skal slutte med å surre med medisiner uten å konsultere lege. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Det burde du høre med legen din om... :-) Jada, men legen der jeg var innlagt sa jeg skulle slutte med seroquel på sikt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Syntes du skal slutte med å surre med medisiner uten å konsultere lege. Det var legen der jeg var innlagt som ville jeg skulle slutte med seroquel, han mente jeg bare skulle klare meg med risperdal. Men skal få time på dps nå, så kan snakke med dem om det og. 0 Siter
Health Freak Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Men på sikt er noe annet... det skjer over tid hvor det evalueres... Men får håpe det er den som er problemet da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Men på sikt er noe annet... det skjer over tid hvor det evalueres... Men får håpe det er den som er problemet da. Først ville han jeg skulle kutte ut vival så seroquel, får håpe det er den ja og da er det vel ikke farlig? Du sluttet vel du når du fikk hjertebank? 0 Siter
Health Freak Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Tror ikke det er farlig, ellers ville de nok gjort noe mer akutt... Ja, sluttet, men prøvde den bare for søvn så var problemfritt å bare slutte brått. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Tror ikke det er farlig, ellers ville de nok gjort noe mer akutt... Ja, sluttet, men prøvde den bare for søvn så var problemfritt å bare slutte brått. I store doser på 300 mg fikk jeg kjempe hjertesmell, men de mente jeg tålte mindre doser. Men ikke sikkert det stemmer heller siden jeg har hjertebank, tar det for søvn jeg også. 0 Siter
Health Freak Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Du får være tolmodig, så blir det nok funnet ut av... viktig å være litt forsiktig når du akkurat har vært syk nok til innleggelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Du får være tolmodig, så blir det nok funnet ut av... viktig å være litt forsiktig når du akkurat har vært syk nok til innleggelse. Ja får være tolmodig, du har rett i det 0 Siter
frosken Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Ja der ser du, lurer på om jeg skal prøve uten i kveld. Jeg synes ikke du skal gjøre endringer første natten hjemme. Vent i det minste til du har sovet greit noen netter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Jeg synes ikke du skal gjøre endringer første natten hjemme. Vent i det minste til du har sovet greit noen netter. Ja kan vente noen netter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.