trollemor;o) Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg er ei helt normal dame midt i beste delen av livet. Jeg har det godt på alle områder, psykisk frisk og har egentlig ingenting å klage over. Jeg har skadet en kroppsdel som hemmer bevegeligheten, gjør jobben min tyngre og ikke minst så gjør det så innmari vondt!!! Har fått beskjed om at det tar laaaang tid før det blir bra og sykemelding var ikke nødvendig.... I dag har jeg vært på jobb og det går forsåvidt greit, men så hadde jeg et prosjekt som jeg også hadde i fjor. Bare at i fjor var de som jeg jobba med veldig flinke og i år er de møkkadårlige. Alt dette (som jo er ingenting i den store sammenhengen, jeg vet det.. jeg sutrer aldri til de rundt meg) gjør at jeg bare fikk så innmari lyst å syte og klage over alt og alle og teite leger som ikke skønner at det gjør vindt og som feilbehandler meg også disse håpløse folka jeg skal jobbe med..... Driiiiiit altså!!!!! Jeg er så møkkalei!!!!!!!!! Vræææææææææææææææææææææææææææææl!!!! Sånn, da fikk jeg det ut og dere trenger egentlig ikke bry dere om det Takk for oppmerksomheten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400513-jeg-har-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lyst-%C3%A5-syte-og-klage-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.