AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Tror han ofte lager salat med grilla kylling og avokado..... Eller havre grøt med sukrin og kesam og nøtter på toppen..... Anonymous poster hash: 903dc...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Tror han ofte lager salat med grilla kylling og avokado..... Eller havre grøt med sukrin og kesam og nøtter på toppen..... Anonymous poster hash: 903dc...1b8 Tror han spiser selvskutt elg. Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Hei! :-D morsomt at du har forestillinger om NHDs kosthold:-) kanskje du kjenner han? Men vi spiser omtrent det der, hver dag:-) inni mellom stekt fisk, men hovedmåltidet består av salat med feta avacado, linser, nøtter m.m. :-) Jeg spiser salat til lunsj og middag og barna også, de elsker salat, og nå har min mann tatt over matpakkene og han lager utrolig gode salater:-) I dag fikk jeg med kikerter, chilli, oliven avacado, fetaost nøtter og de vanlige tingene:-) Og alle mulige fine blader, røde og grønne i ulike farger:-), man får liksom lyst til å spise når man ser ned i matboksen. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Hei! :-D morsomt at du har forestillinger om NHDs kosthold:-) kanskje du kjenner han? Men vi spiser omtrent det der, hver dag:-) inni mellom stekt fisk, men hovedmåltidet består av salat med feta avacado, linser, nøtter m.m. :-) Jeg spiser salat til lunsj og middag og barna også, de elsker salat, og nå har min mann tatt over matpakkene og han lager utrolig gode salater:-) I dag fikk jeg med kikerter, chilli, oliven avacado, fetaost nøtter og de vanlige tingene:-) Og alle mulige fine blader, røde og grønne i ulike farger:-), man får liksom lyst til å spise når man ser ned i matboksen. Eller man skjønner at høsten nærmer seg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Eller man skjønner at høsten nærmer seg Hææææ?????? Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Hææææ?????? Anonymous poster hash: 69c0e...285 Røde og grønne blader - et sikkert høsttegn der jeg kommer fra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Røde og grønne blader - et sikkert høsttegn der jeg kommer fra. Her har det vært så tørt at bladene ble gule allerede i juli. Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Her har det vært så tørt at bladene ble gule allerede i juli. Anonymous poster hash: 69c0e...285 Uff. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Tror han ofte lager salat med grilla kylling og avokado..... Eller havre grøt med sukrin og kesam og nøtter på toppen..... Anonymous poster hash: 903dc...1b8 Tror han er mer glad i brødskiver 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Tror han er mer glad i brødskiver Han er alt for fæl til å fronte sunnhet i alle diskusjoner om AP og AD og vektøkning. Det tatt i betraktning, tror jeg ikke han er en stor karbohydratspiser. Men han er helt sikkert glad i grovbrød med salt kjøtt når han er ute på jakt tipper jeg assååååå.... Anonymous poster hash: 903dc...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Han er alt for fæl til å fronte sunnhet i alle diskusjoner om AP og AD og vektøkning. Det tatt i betraktning, tror jeg ikke han er en stor karbohydratspiser. Men han er helt sikkert glad i grovbrød med salt kjøtt når han er ute på jakt tipper jeg assååååå.... Anonymous poster hash: 903dc...1b8 Og kanskje kaffe med noget attåt? Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Han er alt for fæl til å fronte sunnhet i alle diskusjoner om AP og AD og vektøkning. Det tatt i betraktning, tror jeg ikke han er en stor karbohydratspiser. Men han er helt sikkert glad i grovbrød med salt kjøtt når han er ute på jakt tipper jeg assååååå.... Anonymous poster hash: 903dc...1b8 Brunost på grovtbrød Å skiv med sylt, ækt trønder 0 Siter
Health Freak Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Nils spiser ikke brød, isåfall, han spiser kakskjiv... Ellers er jo regionen kjent for plastdunker mer røde korker... en hemmelig ingrediens i kaffe. Så jeg tipper kakskjiv + karsk. The stuff of Legends... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg kan i det minste opplyse følgende: Karsk, brunost og syltetøy er ikke og har aldri vært en del av mitt kosthold :-) Unntak er tyttebærsyltetøy på kjøtt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg kan i det minste opplyse følgende: Karsk, brunost og syltetøy er ikke og har aldri vært en del av mitt kosthold :-) Unntak er tyttebærsyltetøy på kjøtt. Stua tyttebær?Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
Gjest Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Han er sikkert en vaffelkak-kaill Trøndere er glad i det 0 Siter
ISW Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Han er sikkert en vaffelkak-kaill Trøndere er glad i det Er NHD trønder? Det har jeg aldri tenkt over 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Kan jeg anta at du trodde jeg var fra Oslo? 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Kan jeg anta at du trodde jeg var fra Oslo? Jeg så for meg en slags østlandsdialekt ihvertfall. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Kan jeg anta at du trodde jeg var fra Oslo? Er vel ikke så rart å tro det? Du skriver jo ikke akkurat på dialekt. Er sikkert mange trøndere her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.