Gå til innhold

Jeg tror NHD spiser dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror han ofte lager salat med grilla kylling og avokado..... Eller havre grøt med sukrin og kesam og nøtter på toppen..... :)

Anonymous poster hash: 903dc...1b8
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

17

• Health Freak

7

• stjernestøv

6

• Bella Dotte

5

Skrevet

Tror han ofte lager salat med grilla kylling og avokado..... Eller havre grøt med sukrin og kesam og nøtter på toppen..... :)

Tror han spiser selvskutt elg.

Anonymous poster hash: 69c0e...285

Skrevet

Hei!

:-D morsomt at du har forestillinger om NHDs kosthold:-) kanskje du kjenner han?

Men vi spiser omtrent det der, hver dag:-) inni mellom stekt fisk, men hovedmåltidet består av salat med feta avacado, linser, nøtter m.m. :-)

Jeg spiser salat til lunsj og middag og barna også, de elsker salat, og nå har min mann tatt over matpakkene og han lager utrolig gode salater:-)

I dag fikk jeg med kikerter, chilli, oliven avacado, fetaost nøtter og de vanlige tingene:-)

Og alle mulige fine blader, røde og grønne i ulike farger:-), man får liksom lyst til å spise når man ser ned i matboksen.

Skrevet

Hei!

:-D morsomt at du har forestillinger om NHDs kosthold:-) kanskje du kjenner han?

Men vi spiser omtrent det der, hver dag:-) inni mellom stekt fisk, men hovedmåltidet består av salat med feta avacado, linser, nøtter m.m. :-)

Jeg spiser salat til lunsj og middag og barna også, de elsker salat, og nå har min mann tatt over matpakkene og han lager utrolig gode salater:-)

I dag fikk jeg med kikerter, chilli, oliven avacado, fetaost nøtter og de vanlige tingene:-)

Og alle mulige fine blader, røde og grønne i ulike farger:-), man får liksom lyst til å spise når man ser ned i matboksen.

Eller man skjønner at høsten nærmer seg  :ph34r:

Skrevet

Eller man skjønner at høsten nærmer seg  :ph34r:

Hææææ??????

Skrevet

Hææææ??????

Røde og grønne blader - et sikkert høsttegn der jeg kommer fra.

Skrevet

Røde og grønne blader - et sikkert høsttegn der jeg kommer fra.

Her har det vært så tørt at bladene ble gule allerede i juli.

Skrevet

Her har det vært så tørt at bladene ble gule allerede i juli.

Uff.  :blink:

Skrevet

Tror han er mer glad i brødskiver ;)

Skrevet

Tror han er mer glad i brødskiver ;)

Han er alt for fæl til å fronte sunnhet i alle diskusjoner om AP og AD og vektøkning. Det tatt i betraktning, tror jeg ikke han er en stor karbohydratspiser. Men han er helt sikkert glad i grovbrød med salt kjøtt når han er ute på jakt tipper jeg assååååå....

Skrevet

Han er alt for fæl til å fronte sunnhet i alle diskusjoner om AP og AD og vektøkning. Det tatt i betraktning, tror jeg ikke han er en stor karbohydratspiser. Men han er helt sikkert glad i grovbrød med salt kjøtt når han er ute på jakt tipper jeg assååååå....

Og kanskje kaffe med noget attåt?

Skrevet

Brunost på grovtbrød :) Å skiv med sylt, ækt trønder ;)

Skrevet

Nils spiser ikke brød, isåfall, han spiser kakskjiv...

Ellers er jo regionen kjent for plastdunker mer røde korker... en hemmelig ingrediens i kaffe.

Så jeg tipper kakskjiv + karsk. The stuff of Legends...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan i det minste opplyse følgende: Karsk, brunost og syltetøy er ikke og har aldri vært en del av mitt kosthold :-)  Unntak er tyttebærsyltetøy på kjøtt.

Skrevet

Jeg kan i det minste opplyse følgende: Karsk, brunost og syltetøy er ikke og har aldri vært en del av mitt kosthold :-)  Unntak er tyttebærsyltetøy på kjøtt.

Stua tyttebær?

Skrevet

Han er sikkert en vaffelkak-kaill ;)

Trøndere er glad i det :)

Er NHD trønder? :) Det har jeg aldri tenkt over

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan jeg anta at du trodde jeg var fra Oslo?

Skrevet

Jeg så for meg en slags østlandsdialekt ihvertfall.

Skrevet

Er vel ikke så rart å tro det? Du skriver jo ikke akkurat på dialekt.

Er sikkert mange trøndere her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...