ISW Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Kan jeg anta at du trodde jeg var fra Oslo? Jeg visste jo at du jobber i Trøndelag, men jeg trodde ikke du var derfra :-) 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Kan umulig snakke bredt da. Da er det jo nesten ingen som skjønner hva han mener. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Trønderdialekten er lett å skjønne! Jeg lurer på: spiser du dadler? Hvis ikke, burde du prøve. Jeg har vært engstelig fordi jeg trodde det smakte rart, dårlige barndomsminner, antakeligvis, men det er veldig godt! Prøvde det i Hellas i sommer, og kjøpte noen på sjappa her for noen dager siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Jeg så for meg en slags østlandsdialekt ihvertfall. Jeg så for meg denne typiske legedialekten og talemåten, hvor man sier "efter" og "nu". Og overdreven bruk av "meget", mange -en-endelser og svært selvsikker talemåte type belærende og svært korrekt i alle uttalelser Anonymous poster hash: 903dc...1b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Jeg så for meg denne typiske legedialekten og talemåten, hvor man sier "efter" og "nu". Og overdreven bruk av "meget", mange -en-endelser og svært selvsikker talemåte type belærende og svært korrekt i alle uttalelser Anonymous poster hash: 903dc...1b8 Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene du strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for din affektive lidelse.Anonymous poster hash: 903dc...1b8 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene du strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for din affektive lidelse.Anonymous poster hash: 903dc...1b8 Prøv å uttale dette med fintrøndersk aksent, så har du et troverdig legespråk. 0 Siter
Health Freak Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Hadde jo vært festlig om en overlege på et stort sykehus "skrev" på dialekt... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene du strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for din affektive lidelse.Anonymous poster hash: 903dc...1b8 Jeg har rettet det for deg. Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene De strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for Deres affektive lidelse. Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Jeg har rettet det for deg. Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene De strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for Deres affektive lidelse. Anonymous poster hash: 69c0e...285 Å gid så elegant.... 0 Siter
tonie Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Han er en sånn som spiser mye viltkjøtt med poteter tenker jeg, og så blir det en god del sodd og noen raspeballer av og til. Han har aldri smakt ketchup og Grandiosa. 0 Siter
Gjest Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Tror psykiatere eter akkurat like forskjellig som Gud og hvermann..kjenner dog en psykiater som synes smalahove er digg, trøste og bære! 0 Siter
Health Freak Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Tror psykiatere eter akkurat like forskjellig som Gud og hvermann..kjenner dog en psykiater som synes smalahove er digg, trøste og bære! Hodekjøttet regnes av mange for å være det beste på dyret... Det er jo hodekjøtt i Gilde sylte. Det der bare litt makabert ut... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Hodekjøttet regnes av mange for å være det beste på dyret... Det er jo hodekjøtt i Gilde sylte. Det der bare litt makabert ut... Jeg tipper en god andel psykiatere knasker SSRI, fordi de har funnet ut at det er en fin måte å optimalisere personligheten sin på Anonymous poster hash: 903dc...1b8 0 Siter
DoleMari Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Haha:) Jeg tror ikke NHD liker trøndermusikk....tror han har litt mer sofisitikert musikksmak.. uff, det var jeg klysete:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Haha:) Jeg tror ikke NHD liker trøndermusikk....tror han har litt mer sofisitikert musikksmak.. uff, det var jeg klysete:) Ja Bethoven og sånne ting, i know Men han er trønder og sikkert tøff. 0 Siter
DoleMari Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Kanskje han liker trøndefår.... moahhhh:)) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Når ble det stuerent å mobbe trøndere?Anonymous poster hash: 92bf9...720 0 Siter
Health Freak Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Når ble det stuerent å mobbe trøndere?Anonymous poster hash: 92bf9...720 Jeg har fått en åpenbaring! Lillemus er kona til Nils Håvard! 0 Siter
tonie Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Tror psykiatere eter akkurat like forskjellig som Gud og hvermann..kjenner dog en psykiater som synes smalahove er digg, trøste og bære! Det er vel godt? Jeg kjente en som pleide å invitere meg på balkenbrij. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.