Gå til innhold

Jeg tror NHD spiser dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg anta at du trodde jeg var fra Oslo?

Jeg visste jo at du jobber i Trøndelag, men jeg trodde ikke du var derfra :-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

17

• Health Freak

7

• stjernestøv

6

• Bella Dotte

5

Skrevet

Kan umulig snakke bredt da. Da er det jo nesten ingen som skjønner hva han mener.

Skrevet

Trønderdialekten er lett å skjønne!

Jeg lurer på: spiser du dadler? Hvis ikke, burde du prøve. Jeg har vært engstelig fordi jeg trodde det smakte rart, dårlige barndomsminner, antakeligvis, men det er veldig godt! Prøvde det i Hellas i sommer, og kjøpte noen på sjappa her for noen dager siden.

Skrevet

Jeg så for meg en slags østlandsdialekt ihvertfall.

Jeg så for meg denne typiske legedialekten og talemåten, hvor man sier "efter" og "nu". Og overdreven bruk av "meget", mange -en-endelser og svært selvsikker talemåte type belærende og svært korrekt i alle uttalelser :)

Anonymous poster hash: 903dc...1b8

Skrevet

Jeg så for meg denne typiske legedialekten og talemåten, hvor man sier "efter" og "nu". Og overdreven bruk av "meget", mange -en-endelser og svært selvsikker talemåte type belærende og svært korrekt i alle uttalelser :)

Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene du strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for din affektive lidelse.

Gjest Gargamel
Skrevet

Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene du strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for din affektive lidelse.

Prøv å uttale dette med fintrøndersk aksent, så har du et troverdig legespråk.

Skrevet

Hadde jo vært festlig om en overlege på et stort sykehus "skrev" på dialekt...

Skrevet

Jeg har rettet det for deg.

Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene De strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for Deres affektive lidelse.

Anonymous poster hash: 69c0e...285

Skrevet

Jeg har rettet det for deg.

Nu kjære pasient har jeg tenkt å forsøke en meget høy dose av et godt antipsykotisk preparat for å få bukt med symptomene De strever med. Vi vil også forsøke en trippel dose SSRI som jeg med mine pasienter har meget god erfaring med for Deres affektive lidelse.

Anonymous poster hash: 69c0e...285

Å gid så elegant....

Skrevet

Han er en sånn som spiser mye viltkjøtt med poteter tenker jeg, og så blir det en god del sodd og noen raspeballer av og til. Han har aldri smakt ketchup og Grandiosa.

Skrevet

Tror psykiatere eter akkurat like forskjellig som Gud og hvermann..kjenner dog en psykiater som synes smalahove er digg, trøste og bære!

Skrevet

Tror psykiatere eter akkurat like forskjellig som Gud og hvermann..kjenner dog en psykiater som synes smalahove er digg, trøste og bære!

Hodekjøttet regnes av mange for å være det beste på dyret...

Det er jo hodekjøtt i Gilde sylte.

Det der bare litt makabert ut...

Skrevet

Hodekjøttet regnes av mange for å være det beste på dyret...

Det er jo hodekjøtt i Gilde sylte.

Det der bare litt makabert ut...

Jeg tipper en god andel psykiatere knasker SSRI, fordi de har funnet ut at det er en fin måte å optimalisere personligheten sin på :)

Skrevet

Haha:)

Jeg tror ikke NHD liker trøndermusikk....tror han har litt mer sofisitikert musikksmak.. uff, det var jeg klysete:)

Skrevet

Haha:)

Jeg tror ikke NHD liker trøndermusikk....tror han har litt mer sofisitikert musikksmak.. uff, det var jeg klysete:)

Ja Bethoven og sånne ting, i know :) Men han er trønder og sikkert tøff.

Skrevet

Når ble det stuerent å mobbe trøndere?

Anonymous poster hash: 92bf9...720

Skrevet

Når ble det stuerent å mobbe trøndere?

Anonymous poster hash: 92bf9...720

Jeg har fått en åpenbaring! Lillemus er kona til Nils Håvard!

Skrevet

Det er vel godt? Jeg kjente en som pleide å invitere meg på balkenbrij.   :wacko:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...