AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Hahaa noe gøy på en tung kveld.herøig!!! Anonymous poster hash: 2cf1e...7be 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Prøv å uttale dette med fintrøndersk aksent, så har du et troverdig legespråk. Sånn hører jeg det for meg: 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Haha:) Jeg tror ikke NHD liker trøndermusikk....tror han har litt mer sofisitikert musikksmak.. uff, det var jeg klysete:) Mener han har skrevet han liker opera, i hvert fall Tiri Te Kanawa. Også Radka Toneff (jazz). Sostifikert begge deler. Anonymous poster hash: 5892e...90b 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Trodde han likte korps jeg. Marsjer fra den beste barokk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Mener han har skrevet han liker opera, i hvert fall Tiri Te Kanawa. Også Radka Toneff (jazz). Sostifikert begge deler. Anonymous poster hash: 5892e...90b Fiffi 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 For å stoppe spekulasjonene, kan jeg fortelle om min musikksmak:Viktigst er klassisk, og da mener jeg skikkelig klassisk som Haydn, Mozart og Beethoven. Videre Weber, Rossini, Donizetti, Bellini Smetana og Dvorak.Jeg liker også Åge, Terje Tysland og Rotmo og de beste utenlandske trønderrockerne Bruce Springsteen og Pink Floyd.Korpsmusikk er også fint (ikke moderne orginalkomposiasjoner).Jazz og norsk folkemusikk er ikke noe for meg. 0 Siter
ISW Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 For å stoppe spekulasjonene, kan jeg fortelle om min musikksmak: Viktigst er klassisk, og da mener jeg skikkelig klassisk som Haydn, Mozart og Beethoven. Videre Weber, Rossini, Donizetti, Bellini Smetana og Dvorak. Jeg liker også Åge, Terje Tysland og Rotmo og de beste utenlandske trønderrockerne Bruce Springsteen og Pink Floyd. Korpsmusikk er også fint (ikke moderne orginalkomposiasjoner). Jazz og norsk folkemusikk er ikke noe for meg. To kommentarer: 1. Da jeg var liten spilte jeg bl.a Slavonisk Dans nr 8 av Dvorak. Den er fantastisk. 2. Å kalle Bruce Springsteen og Pink Floyd for trønderrock er blasfemi :-) 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Jeg registrerer at høvdingen liker nummererte lister med det man sier, så jeg prøver litt jeg og, så kanskje jeg får et klapp på skulderen etterhvert jeg og. 1. Beethoven er nydelig! Hadde ikke hørt om han før NHD snakket om det, men det bare blew me away... 2. Rotmo er bare herlig! Det er ikke akkurat folkemusikk, heldigvis for det. Og lyrisk sett har han nådd nye høyder de siste åra. 3. Alt som er bra er noe trøndersk på et vis. Ha en fin kveld. Jeg skal ha noen pils. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 3. Alt som er bra er noe trøndersk på et vis. Ha en fin kveld. Jeg skal ha noen pils. Dahls? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Trønderdialekten er lett å skjønne! Er dette trøndersk? http://youtu.be/62Xgnx0oy-Q Anonymous poster hash: 69c0e...285 Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
Health Freak Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Haha. :-) Den var faktisk morsom. Nei her jeg bor får vi Dahls kun til jul. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 2. Å kalle Bruce Springsteen og Pink Floyd for trønderrock er blasfemi :-) Springsteen slekter på trønderrock. Eller kanskje det er omvendt? Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Haha. :-) Den var faktisk morsom. Nei her jeg bor får vi Dahls kun til jul. Er den tilsatt trippel dose SSRI, og en liten dasj AP? Anonymous poster hash: 69c0e...285 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 2. Å kalle Bruce Springsteen og Pink Floyd for trønderrock er blasfemi :-) Trønderrock er vel ikke så hellig? 0 Siter
DoleMari Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Trønder= liker Sodd:) og trønderbart og adidas.) 0 Siter
ISW Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Trønderrock er vel ikke så hellig? Nei, motsatt. Bruce Springsteen og Pink Floyd skal ikke under noen omstendighet kalles trønderrock 0 Siter
DoleMari Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Nei, motsatt. Bruce Springsteen og Pink Floyd skal ikke under noen omstendighet kalles trønderrock Hehehe:-) 0 Siter
tonie Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Nei, motsatt. Bruce Springsteen og Pink Floyd skal ikke under noen omstendighet kalles trønderrock Samme sak. Nesten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.