Gå til innhold

Jeg plukket epler på Tveten gård

Anbefalte innlegg

mens det var en fryktelig "konsert" i gang på scenen der. Klissete visesang på Totendialekt er beviselig ikke min greie. Jeg gikk en tur i den nedgrodde hagen, så en katt, klappet hestene og snakket litt med noen av damene som jobbet i stallen. Mye hyggeligere. Og eplene var små, men kjempegode.

Fortsetter under...

mens det var en fryktelig "konsert" i gang på scenen der. Klissete visesang på Totendialekt er beviselig ikke min greie. Jeg gikk en tur i den nedgrodde hagen, så en katt, klappet hestene og snakket litt med noen av damene som jobbet i stallen. Mye hyggeligere. Og eplene var små, men kjempegode.

Hm. Epleslang er ikke bra.

Anonymous poster hash: da991...bd6

Hm. Epleslang er ikke bra.

Det var ikke slang. Men epleslang er uansett maks halv-ikke-bra, ganske nøytralt, egentlig, bedre at frukten blir spist enn at den råtner. Å trenge seg inn på andres eiendom er dog ikke akseptabelt, og det gjør jeg aldri.

Det var ikke slang. Men epleslang er uansett maks halv-ikke-bra, ganske nøytralt, egentlig, bedre at frukten blir spist enn at den råtner. Å trenge seg inn på andres eiendom er dog ikke akseptabelt, og det gjør jeg aldri.

Bare tuller da skjønnner du.

Mange synes epleslang bare er gradsforskjellig fra væpnet ran og muligens mordbrann, så man kan aldri vite... Jeg spiser av eplene nå, og de så ferske at fruktkjøttet nesten freser på tunga.

Endret av Bella Dotte

Mange synes epleslang bare er gradsforskjellig fra væpnet ran og muligens mordbrann, så man kan aldri vite... Jeg spiser av eplene nå, og de så ferske at fruktkjøttet nesten freser på tunga.

Kos deg med eplene. Jeg får nøye meg med mine svenske druer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...