AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har jobbet i samme jobben i årevis, men jeg er dessverre bare fast ansatt på 60 % stilling. Jeg trenger en 100 % stilling. Jeg har stort sett hele tiden jobbet 100% likevel, da jeg har vikariert i andre avdelinger. Alltid noen som enten er sykmeldte eller har permisjon. Likevel, etter at jeg ble skilt syntes jeg dette har vært vanskelig å leve med og har derfor vurdert en god stund om jeg skal søke fulltidsstillinger andre steder. Jeg slengte inn en søknad i forrige på en fast 100 % stilling. Har også registrert meg i alle vikarbyrå som finnes og har allerede blitt lovet jobb i vikarbyrå. Regnet med å ikke få den faste stillingen. Tenkte de ville ha yngre folk. Så får jeg svar. Blant i overkant av 400 søknader er jeg en av de kvalifiserte de ønsker å vurdere nærmere. Sjokk ! No vart æ skræmt ! Hvorfor meg av alle liksom ? Jeg som er så gammel. Jeg har ikke vært på jobbintervju på 100 år. Hva slags spørsmål kan jeg regne med å få? Anonymous poster hash: 7aa6d...ef3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400521-hjelp-hva-sp%C3%B8rres-det-om-i-et-jobbintervju/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
DexterMorgan Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har jobbet i samme jobben i årevis, men jeg er dessverre bare fast ansatt på 60 % stilling. Jeg trenger en 100 % stilling. Jeg har stort sett hele tiden jobbet 100% likevel, da jeg har vikariert i andre avdelinger. Alltid noen som enten er sykmeldte eller har permisjon. Likevel, etter at jeg ble skilt syntes jeg dette har vært vanskelig å leve med og har derfor vurdert en god stund om jeg skal søke fulltidsstillinger andre steder. Jeg slengte inn en søknad i forrige på en fast 100 % stilling. Har også registrert meg i alle vikarbyrå som finnes og har allerede blitt lovet jobb i vikarbyrå. Regnet med å ikke få den faste stillingen. Tenkte de ville ha yngre folk. Så får jeg svar. Blant i overkant av 400 søknader er jeg en av de kvalifiserte de ønsker å vurdere nærmere. Sjokk ! No vart æ skræmt ! Hvorfor meg av alle liksom ? Jeg som er så gammel. Jeg har ikke vært på jobbintervju på 100 år. Hva slags spørsmål kan jeg regne med å få? Anonymous poster hash: 7aa6d...ef3 Hva slags stilling da? Er nok en haug med svada spørsmål hvor du skal vise hvor motivert du er for å jobbe hos akuratt de, hva de kan gi deg og hva du kan gi dem og hvordan denne flotte symbiosen gjør deg til den ultimate kandidaten osv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400521-hjelp-hva-sp%C3%B8rres-det-om-i-et-jobbintervju/#findComment-3562028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hva slags stilling da? Er nok en haug med svada spørsmål hvor du skal vise hvor motivert du er for å jobbe hos akuratt de, hva de kan gi deg og hva du kan gi dem og hvordan denne flotte symbiosen gjør deg til den ultimate kandidaten osv Ikke glem 3 sterke og 3 svake sider. Anonymous poster hash: 558b4...6f2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400521-hjelp-hva-sp%C3%B8rres-det-om-i-et-jobbintervju/#findComment-3562051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 No vart æ skræmt ! Hvorfor meg av alle liksom ? Jeg som er så gammel. Jeg har ikke vært på jobbintervju på 100 år. Hva slags spørsmål kan jeg regne med å få? Anonymous poster hash: 7aa6d...ef3 Hvis du er i den alderen at du er ferdig med småbarn og ikke står i fare for å begynne på nytt med babyer så ser de nok på deg som en stabil arbeidskraft i mange år fremover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400521-hjelp-hva-sp%C3%B8rres-det-om-i-et-jobbintervju/#findComment-3562123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Edvarda* Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har jobbet i samme jobben i årevis, men jeg er dessverre bare fast ansatt på 60 % stilling. Jeg trenger en 100 % stilling. Jeg har stort sett hele tiden jobbet 100% likevel, da jeg har vikariert i andre avdelinger. Alltid noen som enten er sykmeldte eller har permisjon. Likevel, etter at jeg ble skilt syntes jeg dette har vært vanskelig å leve med og har derfor vurdert en god stund om jeg skal søke fulltidsstillinger andre steder. Jeg slengte inn en søknad i forrige på en fast 100 % stilling. Har også registrert meg i alle vikarbyrå som finnes og har allerede blitt lovet jobb i vikarbyrå. Regnet med å ikke få den faste stillingen. Tenkte de ville ha yngre folk. Så får jeg svar. Blant i overkant av 400 søknader er jeg en av de kvalifiserte de ønsker å vurdere nærmere. Sjokk ! No vart æ skræmt ! Hvorfor meg av alle liksom ? Jeg som er så gammel. Jeg har ikke vært på jobbintervju på 100 år. Hva slags spørsmål kan jeg regne med å få? Anonymous poster hash: 7aa6d...ef3 De vil sikkert ha noen med erfaring og det har jo du sikkert masse av! Har ikke vært på så mange intervjuer men det har alltid blitt spurt om sterke og svake sider + planer for fremtiden + hva en tror en kan bidra med på arbeidsplassen mm. Søk litt på nett så vet du mer om hva som venter deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/400521-hjelp-hva-sp%C3%B8rres-det-om-i-et-jobbintervju/#findComment-3562140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.