Gå til innhold

Vet andre at dere er på DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Ingen jeg kjenner vet at jeg er her. Det gjør nok at jeg skriver friere enn jeg ellers ville gjort. Jeg har en liten frykt for å bli "avslørt". En dag glemmer jeg vel å logge av på iPaden.

Jeg er ikke spesielt redd for at noen på forumet skal finne ut hvem jeg er. Jeg er mer redd for å bli avslørt av noen jeg kjenner.

Det vanskeligste ville vært å forklare hvorfor jeg i det hele tatt deltar i noe som primært et psykiatriforum. Når jeg deltok på nittitallet var det en skravleklubb. Jeg var ivrig bidragsyter i "sex og samliv" delen. Det er tross alt enklere å forklare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400524-vet-andre-at-dere-er-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Mannen min vet at jeg er mye på DOL. Ungene har vel også sett nettsiden, men jeg tror ikke de har sjekket ut hva det egentlig er for noe.

Jeg ble fersket av en slektning en gang da vedkommende googlet på et emne og havnet på DOL. Det jeg hadde skrevet var visst lett gjenkjennelig og slektningen fant ut hvem jeg var. Har vært mye mer forsiktig etter det.

Tenk hvis vedkommende er her inne og leser. For alt jeg vet kan det være Frosken!

Jeg ville sett på det som positivt. På den måten kommer det jo kanskje frem ting som kan være til nytte i behandlingen.

Men vi er forskjellige. Er det frosken som er din behandler, er du jo heldig ;)

Det er sikkert mange som vet at jeg er her, men det er ikke noe jeg forteller til folk. Jeg kjenner mange som er grymt nysgjerrige og drevne googledetektiver. Regner med at de har full oversikt:)

Jeg skriver anonymt når jeg en sjelden gang skriver/spør om noe jeg ikke vil at de som kjenner meg skal vite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...