Gå til innhold

Vet andre at dere er på DOL?

Anbefalte innlegg

Jeg ville sett på det som positivt. På den måten kommer det jo kanskje frem ting som kan være til nytte i behandlingen.

Men vi er forskjellige. Er det frosken som er din behandler, er du jo heldig ;)

Nå går jeg ikke til behandling da (kun vært til utredning).

Fortsetter under...

nei,ingen som vet at jeg er her på dol,dette er min lille ting :) tror kanskje noen hadde blitt bekymret hvis de så hva jeg skrev,og greia her er jo at jeg vil ha svar fra folk som ikke kjenner meg privat. har vanskelig med å stole på folk. her tror jeg at jeg får mer ærlige svar :)

Jeg ville sett på det som positivt. På den måten kommer det jo kanskje frem ting som kan være til nytte i behandlingen.

Men vi er forskjellige. Er det frosken som er din behandler, er du jo heldig ;)

Jeg vet ikke om min behandler vet hvem jeg er på dol, men det føles litt ubehagelig at det er en mulighet for at han vet det. Nyttig? Jeg vet ikke om det ville vært det. Da måtte han i tilfelle fått hele sammenhengen, og vi burde snakke om det. Men følelsen av at han kanskje vet og kanskje leser er ubehagelig, selv om jeg ikke tror han har noen interesse for det. Så jeg også angrer noen ganger på at jeg har sagt at jeg har vært på dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...