Gå til innhold

Hvilken diagnose har disse tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far og sønn.... Far er lei av sønnens videospilling og vil han skal få seg jobb.... se hans bizarre hevn... og sønnens reaksjon... aner jeg noen autistiske trekk? 
Vet ikke hvem som er mest gal jeg haha....

men morsom video i alla fall. Ville du gjort noe så ekstremt mot ditt spillegale barn?

Anonymous poster hash: 994bd...4b9
Skrevet

Far og sønn.... Far er lei av sønnens videospilling og vil han skal få seg jobb.... se hans bizarre hevn... og sønnens reaksjon... aner jeg noen autistiske trekk? 

Vet ikke hvem som er mest gal jeg haha....

men morsom video i alla fall. Ville du gjort noe så ekstremt mot ditt spillegale barn?

En link hadde kanskje gjort seg?

Skrevet

En link hadde kanskje gjort seg?

Hehe sorry, det gikk litt fort for seg i svingene... 

Her er linken :) www.viralomania.com/lat-sonn/ 

Skrevet

Hehe sorry, det gikk litt fort for seg i svingene... 

Her er linken :) www.viralomania.com/lat-sonn/ 

Fake.

Skrevet

Menneh om det var ekte. Jeg har sett voksne oppføre seg slik, men da har de gjerne vært hjerneskadde. Nåja, man blir nok litt hjerneskadd av for mye spilling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...