AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Far og sønn.... Far er lei av sønnens videospilling og vil han skal få seg jobb.... se hans bizarre hevn... og sønnens reaksjon... aner jeg noen autistiske trekk? Vet ikke hvem som er mest gal jeg haha.... men morsom video i alla fall. Ville du gjort noe så ekstremt mot ditt spillegale barn? Anonymous poster hash: 994bd...4b9 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Far og sønn.... Far er lei av sønnens videospilling og vil han skal få seg jobb.... se hans bizarre hevn... og sønnens reaksjon... aner jeg noen autistiske trekk? Vet ikke hvem som er mest gal jeg haha.... men morsom video i alla fall. Ville du gjort noe så ekstremt mot ditt spillegale barn? Anonymous poster hash: 994bd...4b9 En link hadde kanskje gjort seg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 En link hadde kanskje gjort seg? Hehe sorry, det gikk litt fort for seg i svingene... Her er linken www.viralomania.com/lat-sonn/ Anonymous poster hash: 994bd...4b9 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Hehe sorry, det gikk litt fort for seg i svingene... Her er linken www.viralomania.com/lat-sonn/ Anonymous poster hash: 994bd...4b9 Fake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Menneh om det var ekte. Jeg har sett voksne oppføre seg slik, men da har de gjerne vært hjerneskadde. Nåja, man blir nok litt hjerneskadd av for mye spilling. Anonymous poster hash: 994bd...4b9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.