Gå til innhold

problemer med at jeg Gjør ting i våken tilstand om natta.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg husker ikke hva jeg Gjør, og etterhvert kommer jeg til meg selv igjen stående på gulvet å lurer på hva jeg Gjør her. Dette begynte etter at jeg sluttet på abilify og fluoxetin cold turkey. Jeg tenker da alltid når dette skjer at jeg er frisk og normal. Hva er dette? Noen erfaringer? Er det helt normalt?

Fortsetter under...

Jeg husker ikke hva jeg Gjør, og etterhvert kommer jeg til meg selv igjen stående på gulvet å lurer på hva jeg Gjør her. Dette begynte etter at jeg sluttet på abilify og fluoxetin cold turkey. Jeg tenker da alltid når dette skjer at jeg er frisk og normal. Hva er dette? Noen erfaringer? Er det helt normalt?

Nei. Det er ikke særlig smart å slutte på slike medisiner cold turkey.

Blomsterfluen

Nei. Det er ikke særlig smart å slutte på slike medisiner cold turkey.

Ok. Hva er det som egentlig skjer siden jeg reiser meg opp av senga og Gjør rare ting jeg ikke husker?

Gjest Admin Doktoronline

Hei,

Minner igjen om at vi har sagt at du kun får starte maks to innlegg av denne typen pr uke da vi ikke anser dette som konstruktivt for deg.  Vennligst respekter dette.

Mvh

Blomsterfluen

Hei,

Minner igjen om at vi har sagt at du kun får starte maks to innlegg av denne typen pr uke da vi ikke anser dette som konstruktivt for deg.  Vennligst respekter dette.

Mvh

Ok. Unskyld så mye. Jeg er dum. Ikke Vær sinna på meg. Vær så snill. Det er jo onsdag og admin sa jo at jeg skulle vente til onsdag og jeg trodde det var greit nå siden det er onsdag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...