AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Sitat NHD i en tidligere tråd: Sobril 10 mg x 3 i tre uker vil aldri gi avhengighet. Til sammenligning: Hvis jeg tar 7,5 mg Imovane tre uker i strekk, vil jeg så til de grader merke det på søvnen når jeg forsøker å slutte. Ut i fra dette får jeg inntrykk av at Sobril er et mer uskyldig medikament enn Imovane? Anonymous poster hash: 0abd1...1ec 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Det er vel ikke avhengighet du snakker om her? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Det er vel ikke avhengighet du snakker om her? Jo. Om jeg tar Imovane i 3 uker føler jeg meg jo avhengig, fordi jeg sover verre enn utgangspunktet i flere uker etterpå når jeg slutter. Sobril gjør at jeg slapper av bedre når jeg sover, men etter hva du sier blir man ikke avhengig etter tre uker på samme måte som Imovane? Utdyp gjerne hva du mener... Synes det er litt vanskelig å skjønne dette med avhengighet/abstinens. Anonymous poster hash: 0abd1...1ec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.