DoleMari Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg lurer på om jeg har begynt å bli litt smårar... jeg liker så godt å se på sjakk og synes kommentatorene er så koselige og så ekte på en måte. Mye, mye hyggeligere enn å høre på fotballkommentatorer. Disse virker mye smartere:) Jeg tror jeg har begynt å like nerder... hehehe. 0 Siter
ISW Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Husker jeg rett så er definisjonen på å være nerd at du har en interesse som er sterkere enn kjønnsdriften. Jeg oppfatter meg selv som ganske nerd, selv om jeg ikke oppfyller de kravene. Eller, nåja, jeg sitter nå her på DOL i stedet for å være i seng med samboeren min. Hvem vet 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Da er du litt nerd Jeg tror faktisk sjakkgutta har sterkere interesse i sjakk enn kjønnsdrift. ( nå var jeg slem;) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Sjakk? Så dønn kjedli ;Anonymous poster hash: b6b4e...967 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. august 2014 Forfatter Skrevet 27. august 2014 Sjakk? Så dønn kjedli ;Anonymous poster hash: b6b4e...967 Synes du? Hva liker du da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Synes du? Hva liker du da? Hmm, godt spørsmål. Jeg finner som regel ikke roa foran kassa. Slår jeg på nyheter så er det bare elendighet. Det har kommet mange nye elendige realityserier siste årene. Har nesten gått helt bort fra "jente-tv" etter at jeg fikk samboer. Han liker filmer, og jeg digger nettet sånn er det. Anonymous poster hash: b6b4e...967 0 Siter
Madelenemie Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg lurer på om jeg har begynt å bli litt smårar... jeg liker så godt å se på sjakk og synes kommentatorene er så koselige og så ekte på en måte. Mye, mye hyggeligere enn å høre på fotballkommentatorer. Disse virker mye smartere:) Jeg tror jeg har begynt å like nerder... hehehe. Hei! Det er bra, nerder får stadig litt økt status. Tror jeg, for sier min mann. Jeg har fått en ny samarbeidspartner, på programmering leser hun fantacy og smiler og ler,, med lukkede øyne, og da ser jeg på henne:-D for hun ser ikke på meg, og hun snakker ikke med andre,, men sa unnskyld, jeg sa, helt ok, men det forundrer meg at hun kan lese fantacy samtidig med at faglig så flink? Min mann mener at skikkelig nerd, hvis min mann syns jeg er nerd, så er jeg hakkene under, for jeg oppfører meg ikke så merksnodig, men det er en perfekt samarbeidspartner for meg, for ser meg ikke inn i øynene og sier unnskyld fordi driver med feil ting, det liker jeg. Vi spiller sjakk begge :-) så vi passer godt:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Forskjell på Nerd, Geek og Dork for de som måtte lure: Anonymous poster hash: 4a086...e89 0 Siter
ISW Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Forskjell på Nerd, Geek og Dork for de som måtte lure: Anonymous poster hash: 4a086...e89 HAHA, genialt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.