missmas Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 hjernen min kjennes ut som potetmos jeg trenger legges inn tror jeg trenger å få inn rutiner på kosthold og medisininntak kanskje det vil stabilisere hjernen men jeg vet ikke åssen jeg skal legge det frem jeg hater at hjernen min kjennes ut som potetmos noe er alvorlig galt med den jeg trenger MR. 0 Siter
Health Freak Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 Jeg tror jeg vet hva du mener. For min del gikk det over med antipsyk, trengte ikke MR. Jeg tviler på at det er sunt å ha det sånn. Har du hatt det sånn lenge bør du få godkjent innleggelse for å ordne opp litt, tror jeg. Egentlig usikker på om det finnes en kort setning du kan forklare det med. Tror du må legge ut litt. 0 Siter
frosken Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 hjernen min kjennes ut som potetmos jeg trenger legges inn tror jeg trenger å få inn rutiner på kosthold og medisininntak kanskje det vil stabilisere hjernen men jeg vet ikke åssen jeg skal legge det frem jeg hater at hjernen min kjennes ut som potetmos noe er alvorlig galt med den jeg trenger MR. Du kan legge det frem slik som du har skrevet om det her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.