AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Det har vært noen forvirrende og vonde dager og nå sitter jeg her, lys våken og tenker på at jeg er i ferd med å rote ting til for meg selv. Finner ikke ro, har grått, men nå er jeg bare stiv og tom.. jeg vet ikke hvorfor ting blir så kompliserte nå, men føler meg så enormt ensom i natta Anonymous poster hash: 5803c...a09 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Det har vært noen forvirrende og vonde dager og nå sitter jeg her, lys våken og tenker på at jeg er i ferd med å rote ting til for meg selv. Finner ikke ro, har grått, men nå er jeg bare stiv og tom.. jeg vet ikke hvorfor ting blir så kompliserte nå, men føler meg så enormt ensom i natta Anonymous poster hash: 5803c...a09 Hei! Leit:-( Jeg får ikke sove, har sittet for lenge med beregninger:-( Litt krise for må opp senest kl 06 Hvorfor har du grått? Hvorfor finner du ikke ro? og hva har du rotet til? 0 Siter
ColaZero Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Du må skrive litt om hvorfor ting har vært forvirrende og kompliserte.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Du må skrive litt om hvorfor ting har vært forvirrende og kompliserte.... Jeg vet...det er bare det, at jeg skjemmes egentlig. Jeg tok to piller i går kveld, som en venninne gav meg fordi jeg havnet hos henne, opprevet i gråt. Fikk kun to, og de tok jeg. Er overhodet ikke noen fare, er ikke selvdestruktiv. Jeg ble litt rusa, men ikke mye. Har slitt med rus tidligere i mitt liv, men ikke på mange år nå. Sambo ligger og sover, aner ingenting, og jeg har dritdårlig samvittighet. Tror ikke jeg klarer å face behandler i morra tidlig heller. Usj, dette er jo bare selvforskyldt og har ikke sympati med meg selv...jeg er som person verken selvskader eller selvdestruktiv egentlig, men i kveld var jeg det, pga disse to små...Anonymous poster hash: 5803c...a09 0 Siter
ColaZero Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Jeg vet...det er bare det, at jeg skjemmes egentlig. Jeg tok to piller i går kveld, som en venninne gav meg fordi jeg havnet hos henne, opprevet i gråt. Fikk kun to, og de tok jeg. Er overhodet ikke noen fare, er ikke selvdestruktiv. Jeg ble litt rusa, men ikke mye. Har slitt med rus tidligere i mitt liv, men ikke på mange år nå. Sambo ligger og sover, aner ingenting, og jeg har dritdårlig samvittighet. Tror ikke jeg klarer å face behandler i morra tidlig heller. Usj, dette er jo bare selvforskyldt og har ikke sympati med meg selv...jeg er som person verken selvskader eller selvdestruktiv egentlig, men i kveld var jeg det, pga disse to små...Anonymous poster hash: 5803c...a09 Hva slags piller var det? Synes ikke det er selvdestruktivt med to piller? Eller synes du selv det siden du har slitt med rus? 0 Siter
ColaZero Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Jeg vet...det er bare det, at jeg skjemmes egentlig. Jeg tok to piller i går kveld, som en venninne gav meg fordi jeg havnet hos henne, opprevet i gråt. Fikk kun to, og de tok jeg. Er overhodet ikke noen fare, er ikke selvdestruktiv. Jeg ble litt rusa, men ikke mye. Har slitt med rus tidligere i mitt liv, men ikke på mange år nå. Sambo ligger og sover, aner ingenting, og jeg har dritdårlig samvittighet. Tror ikke jeg klarer å face behandler i morra tidlig heller. Usj, dette er jo bare selvforskyldt og har ikke sympati med meg selv...jeg er som person verken selvskader eller selvdestruktiv egentlig, men i kveld var jeg det, pga disse to små...Anonymous poster hash: 5803c...a09 En ting er ihvertfall sikkert. Du må må gå til avtalt time hos behandler i morgen. Uansett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Hva slags piller var det? Synes ikke det er selvdestruktivt med to piller? Eller synes du selv det siden du har slitt med rus? Jeg vet ikke, har nesten ikke sovet på to døgn fordi jeg har vært så urolig. Får fremdeles ikke sove. Alt virker så meningsløst. Sliter en god del ift behandler i terapien for tida. Jeg har problemer med å holde hodet over vannet pga panikkanfall jeg får, og jeg har lengtet etter fred i hodet lenge, lenge. Derfor de pillene. Behandler vil ikke gi meg noe pga min syndige fortid (det er lenge siden nå). Har derfor prøvd terapi, eksponering osv. Intet gjør kål på angsten. Jeg må tåle angsten hver bidige dag, terapien hjelper ikke (selv om jeg har vært motivert), og jeg får ikke noe beroligende i det hele tatt (ei heller til fly). Går i gruppe, men d gjør meg bare mer angstfylt. kommet til et punkt hvor jeg ikke kommer noen vei, uansett hva jeg gjør. Tør nesten ikke gå utenfor døra...er så sliten og langt nede pga angst...går på zoloft, og lamictal. Likevel en pine. Kanskje krise i terapien og i livet? Førte til de to pillene i natt...noen timers "hvile"...Anonymous poster hash: 5803c...a09 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 En ting er ihvertfall sikkert. Du må må gå til avtalt time hos behandler i morgen. Uansett. Han er såpass streng at han antakeligvis vil "kaste meg ut" av terapi....Anonymous poster hash: 5803c...a09 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Hei! Leit:-( Jeg får ikke sove, har sittet for lenge med beregninger:-( Litt krise for må opp senest kl 06 Hvorfor har du grått? Hvorfor finner du ikke ro? og hva har du rotet til? Uff, trasig at du ikke får sove når du skal opp kl seks.... Det er som om jeg har forsvunnet litt for meg selv siste året...vet ikke om terapi funker lenger, selv om jeg prøver. Opplever mye motgang, lite bedring selv om jeg prøver.. går på medisiner og de hjelper bare i begrenset grad. Stanger hodet i veggen..Ellers så har jeg skrevet litt mer om dette til CZ. Anonymous poster hash: 5803c...a09 0 Siter
ColaZero Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Han er såpass streng at han antakeligvis vil "kaste meg ut" av terapi....Anonymous poster hash: 5803c...a09 Eneste måte å bli bedre av panikkangsten er å gå jevnlig i terapi. Selv om du føler at det er vanskelig nå. Jeg synes du skal snakke med ham om hvor vanskelig du har det nå. Det hjelper ingenting å ikke møte til avtalene. Du kommer ikke til å føle deg bra etterpå om du dropper ut. Enda dårligere enn nå i kveld. Snakk med han! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Eneste måte å bli bedre av panikkangsten er å gå jevnlig i terapi. Selv om du føler at det er vanskelig nå. Jeg synes du skal snakke med ham om hvor vanskelig du har det nå. Det hjelper ingenting å ikke møte til avtalene. Du kommer ikke til å føle deg bra etterpå om du dropper ut. Enda dårligere enn nå i kveld. Snakk med han! Har alltid vært ærlig med hn. Tør ikke kjøre bil pga lite søvn/piller i dag, så må ta bussen. Har angst for bussen, skjelven av å tenke på det. Fikk også beskjed i går om at hn kanskje har blitt varig syk (!). Fikk ikke vite mer Gått til hn i mange år, så syntes dette var trist. Er redd hn blir langtids sykemeldt og er redd for å ikke takle livet selv. Gruppe i morgen tidlig. Tror ikke jeg er sterk nok til å innrømme det med pillene for gruppa. Men redd de skal se noe på meg. Har ikke time med behandler før neste uke. Anonymous poster hash: 5803c...a09 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.