stjernestøv Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Tror jeg blir sulten av den jeg, blir ikke mett på en måte men gikk ned 3,4 kg da jeg var innlagt. Vil fortsette nedover, men er det flere som føler sultfølelse ved risperdal? Kontakten sa den vil virke enda mer, jeg kommer til å føle på en tomhet. Ja det høres jo fristende ut, minner om trilafon det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2014 Forfatter Skrevet 28. august 2014 Legen sa jeg fikk ikke matlyst av risperdal? Men gjør jo det, får prøve å begrense meg da. Leste om ei som gikk opp ti kilo 0 Siter
frosken Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Tror jeg blir sulten av den jeg, blir ikke mett på en måte men gikk ned 3,4 kg da jeg var innlagt. Vil fortsette nedover, men er det flere som føler sultfølelse ved risperdal? Kontakten sa den vil virke enda mer, jeg kommer til å føle på en tomhet. Ja det høres jo fristende ut, minner om trilafon det. Det kan hende at risperdal bidrar til at du ikke føler metthet. Men samtidig så har jeg lyst til å minne om at ekstremt mange voksne kvinner sliter med vektproblemer, og at det er veldig mange som må la fornuften - mer enn metthetsfølelsen - styre hva man spiser. Kan du prøve å lage deg en matplan som du følger i alle fall på hverdager? Nå har du begynt å gå nedover, og dersom du har en fornuftig plan så kan du kanskje fortsette en sakte vektnedgang. Jeg vil tro at de på friskvernsentralen kan hjelpe deg med en slik plan om du ønsker det :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2014 Forfatter Skrevet 28. august 2014 Det kan hende at risperdal bidrar til at du ikke føler metthet. Men samtidig så har jeg lyst til å minne om at ekstremt mange voksne kvinner sliter med vektproblemer, og at det er veldig mange som må la fornuften - mer enn metthetsfølelsen - styre hva man spiser. Kan du prøve å lage deg en matplan som du følger i alle fall på hverdager? Nå har du begynt å gå nedover, og dersom du har en fornuftig plan så kan du kanskje fortsette en sakte vektnedgang. Jeg vil tro at de på friskvernsentralen kan hjelpe deg med en slik plan om du ønsker det :-) Vanskelig å styre seg men må jo prøve, fornuften ja...hmf. Skal iallefall bli med frislivssetralen når de begynner 1 september, tenkte å være med på kostholdskurs men får se. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2014 Forfatter Skrevet 28. august 2014 (endret) Men må si jeg føler meg litt pling i nøtta, får ikke med meg hva folk sier og sier det samme om igjen. Er dette pga risperdal eller sykdommens etterdønninger? Har også vanskelig med å huske hva ting heter Endret 28. august 2014 av stjernestøv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.