Gå til innhold

er det normalt at hjernen kjennes for svær ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man er deprimert?

at man sliter med hjernen? og blir helt utslitt pga hjernen?

Skrevet

Jeg hadde tanker om at hjernen skulle ta fyr.

Skrevet

når man er deprimert?

En kan kjenne mye i hodet når en sliter psykisk, både det ene og det andre.

Skrevet

når man er deprimert?

Det er vanlig å føle at hjernen er kaputt.

Skrevet

Når grublinga var på det verste følte det som nesten som jeg kunne kjenne hjernen knirke, så sliten ble jeg i hodet.

Skrevet

Ja, hodet mitt begynner sprenge

Anonymous poster hash: b3678...980

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Det normale er at hjernen ikke kjennes.

Skrevet

Det er vanlig å føle at hjernen er kaputt.

Ubehandet kan hjernen regressere til mongo-nivå ved depresjon.

Skrevet

Hehehehe:) Du er nå morsom da.

Skrevet

så hvorfor sliter jeg så mye med hjernen :(

Skrevet

Når jeg har tankekjør sprenger det i hjernen og jeg blir helt utslitt. Da jeg var deprimert føltes hjernen tung og vassen. Kroppen også for den saks skyld.

Skrevet

Jeg har ikke så mange tanker. Føles mest som hjernen forsvinner inni seg selv og da vil jeg forsvinne også.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg har ikke så mange tanker. Føles mest som hjernen forsvinner inni seg selv og da vil jeg forsvinne også.

Jeg vet så mye som at man ikke har følelse i selve hjernen. Det er nok ikke så dramatisk som det føles

Skrevet (endret)

På mitt verste har jeg hatt en fæl varm følelse i hodet og det har kjent ut som det har blødd i strir strømmer der inne. Som om jeg skulle revne når som helst. Ville til lege en gang dette skjedde, da sa min ( lege) bror kun psykogent - ikke nevrologisk.,

Endret av En namnlaus
Skrevet

Hehehehe:) Du er nå morsom da.

Er du spydig nå?

Skrevet

Er du spydig nå?

Nei, nei. Synes det var morsomt skrevet. Jeg har sånn humor at jeg begynte å le av det du skrev:)

Skrevet

Vel, jeg tror det også kan være motsatt. Tenker ikke på en dyp depresjon nødvendigvis. En kan lære å bruke hjerne på en måte som en ikke har hatt mulighet til tidlige, og dermed blant annet få mer kunnskap og forståelse for ting. en kan også utvikle verdifulle egenskaper med tiden hvis dette blir langvarig, og hvis en ikke gir opp. Jeg mener ikke at en skal unngå behandling, men hvis dette ikke gir nødvendig effekt, så stopper ikke hjerne å virke for det, bare for å sette dette litt på spissen. Det blir noe mer tanker og bruker tankene mer rundt ting , og mindre følelser (stemninger ) Mange store kunstnere og andre har gjort store verk under depresjon, og jeg tror ikke mange av dem hadde tilgang til den medisinske behandling vi har nå.
Skrevet

Nei, nei. Synes det var morsomt skrevet. Jeg har sånn humor at jeg begynte å le av det du skrev:)

Javel;

Skrevet

Javel;

Hei,

Jeg skjønner nå at du kanskje mente det alvorlig, at det føles som man får mongo-hjerne når man er veldig deprimert. Isfall var på ingen måte meninen å gjøre narr av deg! Da skjønner jeg at du reagerte på min latterliggjøring. Det var ikke meningen:( Beklager!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...