neella Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Hei! Jeg har stått på lamictal 500mg (jeg vet, ganske høy dose) Jeg, hva kalles det? skiller ut medisiner veldig fort. Lavt serumspeil gjorde at jeg fikk høyere dose. Jeg trappet ned til 100mg (hvorfor er irrelevant) men så har jeg trappet opp igjen til 500mg. Jeg har ikke hatt noen merkbare bivirkninger tidligere, men når jeg nå tar 500mg ser jeg dobbelt og har problemer med balansen. Går det over etter hvert? Eller burde jeg trappe ned til 400mg? Det at jeg har vært (er) syk og spiser lite kan vel være en medvirkende årsak. 0 Siter
neella Skrevet 30. august 2014 Forfatter Skrevet 30. august 2014 Beklager at jeg spurte. Dumt spørsmål? Det er kanskje rart, men jeg tar det personlig når ingen vil svare meg. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Hei! Jeg har stått på lamictal 500mg (jeg vet, ganske høy dose) Jeg, hva kalles det? skiller ut medisiner veldig fort. Lavt serumspeil gjorde at jeg fikk høyere dose. Jeg trappet ned til 100mg (hvorfor er irrelevant) men så har jeg trappet opp igjen til 500mg. Jeg har ikke hatt noen merkbare bivirkninger tidligere, men når jeg nå tar 500mg ser jeg dobbelt og har problemer med balansen. Går det over etter hvert? Eller burde jeg trappe ned til 400mg? Det at jeg har vært (er) syk og spiser lite kan vel være en medvirkende årsak. Jeg ble svimmel og dement da jeg tok 400 mg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.