Gå til innhold

tv valg ved sykehus opphold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man rett til eget tv på sykehus rommet når man er innlagt, eller må vi dele tven og ikke kunne velge kanal selv?

Anonymous poster hash: f31f4...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har ikke rett til egen tv om man legges inn på sykehus. Noen steder finnes det tv tilknyttet hver enkelt sykehusseng, andre steder finnes det kun noen få tv'er plassert i fellesområder.

Skrevet

På St Olav har alle egen tv :-)

Anonymous poster hash: 9ddfe...ed3

Skrevet

Man har rett til hjelp og behandling når man er syk, men jeg tviler på at man har rett til TV, hverken egen eller dele-TV :)

Skrevet

Har man rett til eget tv på sykehus rommet når man er innlagt, eller må vi dele tven og ikke kunne velge kanal selv?

Anonymous poster hash: f31f4...eeb

RETT på har man vel ikke, men nå begynner det vel å bli mer og mer vanlig at man fr tilbud om TV på rommet... 

På sykehus har jeg sett at det er én tv pr rom, så da må man jo nødvendigvis bli enig med de andre pasientene om hva man skal se på...

Skrevet

På avd jeg lå på på Ahus var det tv ved hver seng. 

Da var det greit med øreprpper, iallefall når dama i nabosengen hadde svært dårlig hørsel og hadde på tv på full guffe

Anonymous poster hash: b307c...30e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...