Gå til innhold

Trøtt og sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg følt meg så trøtt og sliten, blir litt bekymret da for var i fin form i går og i forgårs. Har ikke psykotiske symptomer, men har begynt å få vondt i ene kjeven...tennene på en måte, det er vel bivirkning av risperdal. Og trøttheten? Har også press i hodet igjen, bør jeg være bekymret?

Magnesium og kalium er jo ikke helt på topp siden jeg skulle fortsette å ta det, fikk ikke legetime før 30 september...syns det var lenge til. Bør jeg ringe å få hos en annen?

Skrevet

Det der med kjeven kan være at du har anspent deg over tid, og så får du litt vondt når musklene blir mer normale om du slapper av...

Sånn har i alle fall jeg det. Føles som jeg går rundt med en grimase.

Skrevet

I dag har jeg følt meg så trøtt og sliten, blir litt bekymret da for var i fin form i går og i forgårs. Har ikke psykotiske symptomer, men har begynt å få vondt i ene kjeven...tennene på en måte, det er vel bivirkning av risperdal. Og trøttheten? Har også press i hodet igjen, bør jeg være bekymret?

Magnesium og kalium er jo ikke helt på topp siden jeg skulle fortsette å ta det, fikk ikke legetime før 30 september...syns det var lenge til. Bør jeg ringe å få hos en annen?

Var det ikke på tirsdag du skulle få beskjed om når du fikk time på dps? I såfall så tenker jeg at du kan vente å se om det er lenge til du får time. Hvis du får snakke med noen på dps i neste uke, så kan du kanskje vente på timen hos fastlegen selv om det var lenge til. Du kan også ringe avdelingen du var innlagt på om du er bekymret og spørre dem.

Skrevet

Det der med kjeven kan være at du har anspent deg over tid, og så får du litt vondt når musklene blir mer normale om du slapper av...

Sånn har i alle fall jeg det. Føles som jeg går rundt med en grimase.

Kan jo være det, har vært anspent en stund.

Skrevet

Var det ikke på tirsdag du skulle få beskjed om når du fikk time på dps? I såfall så tenker jeg at du kan vente å se om det er lenge til du får time. Hvis du får snakke med noen på dps i neste uke, så kan du kanskje vente på timen hos fastlegen selv om det var lenge til. Du kan også ringe avdelingen du var innlagt på om du er bekymret og spørre dem.

Jo skal ringe dps tirsdag og får en time da, får se da når jeg får time. Har ikke så lyst å ringe avdelingen nå, får se hvordan det går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...