Gå til innhold

Noen ganger er det sånn.

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Det må være fryktelig å være der. Jeg ser at når et menneske har det så vondt og vanskelig hjelper det lite å si slike ting. Jeg synes imidlertid det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal si, hva jeg kan gjøre. De gangene mennesker rundt meg har betrodd seg til meg med veldig store og tunge problemer, får jeg fryktelig vondt av dem og jeg ønsker å trøste dem, men jeg vet ikke hva jeg skal si.

Hvordan kan man være den personen som gir den som holder fast for livet enn hånd istedenfor?

Anonymous poster hash: be428...e43

Det må være fryktelig å være der. Jeg ser at når et menneske har det så vondt og vanskelig hjelper det lite å si slike ting. Jeg synes imidlertid det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal si, hva jeg kan gjøre. De gangene mennesker rundt meg har betrodd seg til meg med veldig store og tunge problemer, får jeg fryktelig vondt av dem og jeg ønsker å trøste dem, men jeg vet ikke hva jeg skal si. Hvordan kan man være den personen som gir den som holder fast for livet enn hånd istedenfor? Anonymous poster hash: be428...e43

Oppfør deg normalt, ikke dull, men ikke sett urimelige krav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...