Gå til innhold

Kan storebror være smittsom når lillesøster er syk?

Anbefalte innlegg

Lillesøster på 1 har hatt feber siden tirsdag. Storebror på 4 har sluppet unna. Spørsmålet er: Kan han likevel være smittsom? Tenkte å sende han til besteforeldrene imorgen, men ettersom bestefar for tiden er på cellegift må vi passe på litt i forhold til sykdom og smitte. Jeg er ikke hjemme imorgen, så det er litt kjedelig for storebror å sitte inne hele dagen sammen med lillesøster og pappa.

Fortsetter under...

Jeg ville absolutt ikke ha sendt ham til noen som går på cellegift.

Ja han kan være smittet, det tar ofte noen dager før sykdom bryter ut.

At han vil komme til å kjede seg hjemme er en bagatell, i forhold til de konsekvenser det kan få for et annet menneske.

Lillesøster på 1 har hatt feber siden tirsdag. Storebror på 4 har sluppet unna. Spørsmålet er: Kan han likevel være smittsom? Tenkte å sende han til besteforeldrene imorgen, men ettersom bestefar for tiden er på cellegift må vi passe på litt i forhold til sykdom og smitte. Jeg er ikke hjemme imorgen, så det er litt kjedelig for storebror å sitte inne hele dagen sammen med lillesøster og pappa.

Jeg hadde helt klart ikke tatt sjansen med bestefar på cellegift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...