Gjest Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Alle her sier vi må stå i smerten vi må holde ut. Men jeg klarer det ikke. Hvorfor kan jeg ikke bare få fred. Jeg vet det går over, men det er så vondt mens det står på som verst. Og det kommer så fort tilbake. Jeg kan aldri huske jeg hadde noe slik før. Er det medisinene? Jeg vet at jeg har mast mye angående medisinene, men jeg klarer ikke å la være å lure på om de er årsaken når jeg har det slik. Ikke får jeg sove. Klarer ikke å holde bena i ro når uroen blir så intens. Jeg har det bra nå imellom disse turene med uro, men jeg er sliten av de. Jeg har tatt en sobril nå, ville egentlig ta to. Håper at jeg ihvertfall skal få litt virkning. Angrer for at jeg ikke fikk meg vival med litt raskere effekt. Det er veldig sjelden jeg tar noe nå. Det kan vel ikke være så galt om jeg tar litt når det blir så uutholdelig. Eller skal en bare måtte holde ut. Blir det likt for en migrenepasient å bare holde ut, uten å ta en smertestillende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Hvorfor skal du bare holde ut? Ingen ber vel en med tannpine eller annen fysisk smerte å bare holde ut. Hvorfor skal det være annerledes med psykisk sykdom? Nei , gjør det du kan for å hjelpe deg selv og søk hjelp vis du trenger det. Og noen medisiner gir uro og rastløse bein ,vis det kan være det du sliter med så ta det opp med behandler.Anonymous poster hash: 231b1...904 0 Siter
gråstein Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Hvorfor skal du bare holde ut? Ingen ber vel en med tannpine eller annen fysisk smerte å bare holde ut. Hvorfor skal det være annerledes med psykisk sykdom? Nei , gjør det du kan for å hjelpe deg selv og søk hjelp vis du trenger det. Og noen medisiner gir uro og rastløse bein ,vis det kan være det du sliter med så ta det opp med behandler.Anonymous poster hash: 231b1...904 Psykisk smerte tas ikke på alvor. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Psykisk smerte tas ikke på alvor. Jeg tror ingen kan skjønne det uten å ha prøvd det selv. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Hvorfor skal du bare holde ut? Ingen ber vel en med tannpine eller annen fysisk smerte å bare holde ut. Hvorfor skal det være annerledes med psykisk sykdom? Nei , gjør det du kan for å hjelpe deg selv og søk hjelp vis du trenger det. Og noen medisiner gir uro og rastløse bein ,vis det kan være det du sliter med så ta det opp med behandler.Anonymous poster hash: 231b1...904 Jeg har selv erfart at sobril mister effekt over lengre tids bruk. Derfor er 15 mg litt lite nå. Men når det brukes litt mer sporadisk, så håper jeg ikke den mister mer effekt. Jeg vet at medisiner kan gi uro og rastløse ben. Ikke godt å si hva som er sykdom og hva som er bivirkning. Akkurat nå har jeg lyst til å slutte med alt for å se om det er bivirkninger jeg sliter med. Men våger det nok ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.