miakami Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Skal man søke hjelp ved bipolar depresjon eller stå i det og holde ut? 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Skal man søke hjelp ved bipolar depresjon eller stå i det og holde ut? Jeg mener du bør søke hjelp, så dere kan se om noen justeringer/endring av medisiner kan være nyttig. Jeg er ihvertfall totalt sliten og lei av å stå i det og holde ut. 0 Siter
frosken Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Skal man søke hjelp ved bipolar depresjon eller stå i det og holde ut? Du bør søke hjelp. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 En skal la seg behandle. Raskt og effektivt. 0 Siter
Cilien Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Bør man behandle et brukket bein, eller stå i det og holde ut? Bør man behandle et hull i en tann, eller stå i det og holde ut? Hvis du svarer ja på disse to spørsmålene bør svaret på ditt spørsmål også være ja. 0 Siter
miakami Skrevet 30. august 2014 Forfatter Skrevet 30. august 2014 Men jeg står jo allerede på litium og abilify. Ser ikke hva mer helsevesenet kan bidra med... 0 Siter
Cilien Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Det sa du ikke noe om i det første innlegget ditt. Kanskje be om en ny time hos psykiater og få vurdert medisinene igjen? Noe fungerer ikke, høres det ut som. Dosen kan økes, du kan settes på noe i tillegg etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.