AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg har urolige netter. Jeg har en app som tar opp lyder jeg lager under søvn og våkenhet om natta. I natt/dagmorges hadde jeg brølt 3 ganger iløpet av morgenen. Ikke bare sånn lavt, men høyt sån at jeg ennå kjenner sår hals. Jeg husker ikke noe mareritt, og det pleier jeg aldri å ha. Og brølene var ikke redselsbrøl. Er det normalt eller bør jeg kontakte lege eller noe?Anonymous poster hash: fee2c...076 0 Siter
ISW Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 En i familien min gjør det pga gjenopplevelse av traumer. Vedkommende husker det heller ikke. Det er vel neppe normalt, men det har som regel sin forklaring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Kan du ikke bare la være å ta opp de lydene du lager når du sover da.Hvorfor lage seg ekstra problemer.Så vis dette ikke er noe som plager deg når du er våken eller gir deg dårlig søvn, så er det vel ikk noe å søke behandling for.Anonymous poster hash: 576a4...fc3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg har urolige netter. Jeg har en app som tar opp lyder jeg lager under søvn og våkenhet om natta. I natt/dagmorges hadde jeg brølt 3 ganger iløpet av morgenen. Ikke bare sånn lavt, men høyt sån at jeg ennå kjenner sår hals. Jeg husker ikke noe mareritt, og det pleier jeg aldri å ha. Og brølene var ikke redselsbrøl. Er det normalt eller bør jeg kontakte lege eller noe? Jeg tror det er mer unormalt å faktisk ta opp slike lyder! Anonymous poster hash: 971ea...be2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.