Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Slutte med alle medisiner for å finne ut hva som er bivirkning og hva som er sykdom. Er det noen som har gjort det? Hvilke erfaringer har dere fått? Noen som har fått det bedre ved å seponere alt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Slutte med alle medisiner for å finne ut hva som er bivirkning og hva som er sykdom. Er det noen som har gjort det? Hvilke erfaringer har dere fått? Noen som har fått det bedre ved å seponere alt? Gikk rett til Helvete Men synes det var bedre i begynnelsen. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Gikk rett til Helvete Men synes det var bedre i begynnelsen. Du var vel psykotisk. Slik jeg har forstått det så er det da vanlig med at du da får det bedre i begynnelsen før det går helt galt. Jeg som har slitt mer med depresjoner og uro ser for meg at jeg ville fått det verste først, helt til kroppen hadde vendt seg av med medisiner, og forhåpentligvis da fått det slik jeg hadde det før jeg ble syk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Du var vel psykotisk. Slik jeg har forstått det så er det da vanlig med at du da får det bedre i begynnelsen før det går helt galt. Jeg som har slitt mer med depresjoner og uro ser for meg at jeg ville fått det verste først, helt til kroppen hadde vendt seg av med medisiner, og forhåpentligvis da fått det slik jeg hadde det før jeg ble syk. Ja forstår ikke hvorfor jeg alltid må bli psykotisk Det er jo kanskje verdt et forsøk å prøve for deg Men har ikke du BP da? Trodde ikke de skulle slutte på medisiner, men må være deilig for deg å tenke på å bli slik du var før du ble syk. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Ja forstår ikke hvorfor jeg alltid må bli psykotisk Det er jo kanskje verdt et forsøk å prøve for deg Men har ikke du BP da? Trodde ikke de skulle slutte på medisiner, men må være deilig for deg å tenke på å bli slik du var før du ble syk. Jo jeg har BP. Men jeg vet ikke hva som er sykdom og hva som er bivirkning. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jo jeg har BP. Men jeg vet ikke hva som er sykdom og hva som er bivirkning. Nei ikke lett å vite hva som er hva, du bør få skjekket det fysiske også. 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Går det ikke an å prøve en og en? Slik at du først kutter A og ser hva som skjer. Er det en synder vet du det, er det ikke begynner du på A igjen og sjekker B. Osv. 0 Siter
gråstein Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Slutte med alle medisiner for å finne ut hva som er bivirkning og hva som er sykdom. Er det noen som har gjort det? Hvilke erfaringer har dere fått? Noen som har fått det bedre ved å seponere alt? Hvordan skal du finne synderen ved å slutte med alle meds samtidig?? 0 Siter
gardia Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Det går jo ann å lese om bivirkninger av medisinene dine.Det står på pakkningsvedlegget.Kansje du finner hvilken medisin som med størst sansynlighet gir deg dine plager der. Så kan du kutte ut den først, eventuelt bytte medisin. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg synes ikke det er noe lurt i hele tatt.. Jeg håper virkelig ikke du gjør et slikt valg! 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg synes ikke det er noe lurt i hele tatt.. Jeg håper virkelig ikke du gjør et slikt valg! Jeg våger nok ikke å seponere alt, selv om det er det jeg ønsker nå. Men jeg vurderer sterkt å seponere noe i første omgang. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg våger nok ikke å seponere alt, selv om det er det jeg ønsker nå. Men jeg vurderer sterkt å seponere noe i første omgang. Uten samråd med lege og/eller psykiater? 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Det går jo ann å lese om bivirkninger av medisinene dine.Det står på pakkningsvedlegget.Kansje du finner hvilken medisin som med størst sansynlighet gir deg dine plager der. Så kan du kutte ut den først, eventuelt bytte medisin. Jeg skal prøve å finne ut hvem som kan være den verste, og begynne med den. Jeg har prøvd det meste av medisiner og har slitt med dette mer eller mindre i lange og korte perioder hele tiden så jeg tviler på at det nytter å bytte til noe annet. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Uten samråd med lege og/eller psykiater? Jeg ser ikke noe hensikt med å vente til jeg skal der. Jeg skal prøve å finne ut selv hva som er mest hensiktsmessig å forsøke. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg ser ikke noe hensikt med å vente til jeg skal der. Jeg skal prøve å finne ut selv hva som er mest hensiktsmessig å forsøke. Ok 0 Siter
frosken Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg ser ikke noe hensikt med å vente til jeg skal der. Jeg skal prøve å finne ut selv hva som er mest hensiktsmessig å forsøke. Jeg mener to prinsipper er viktige å følge i forbindelse med endring av medisinering: 1. Det bør alltid skje i samråd med lege 2. Man bør aldri gjøre mer enn en endring av gangen, kun på den måten kan man ha håp om å få oversikt over hvilken virkning et konkret medikament har eller ikke har. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg mener to prinsipper er viktige å følge i forbindelse med endring av medisinering: 1. Det bør alltid skje i samråd med lege 2. Man bør aldri gjøre mer enn en endring av gangen, kun på den måten kan man ha håp om å få oversikt over hvilken virkning et konkret medikament har eller ikke har. Jeg skal bare gjøre en endring om gangen. 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Da var den saken avgjort. Execute plan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.