Health Freak Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Syns hver gang jeg er utendørs blant folk, f.eks. på butikken, at noen kommenterer min situasjon ift. arbeid og overvekt. De kan liksom se det på meg, hvem jeg er. Om de ikke allerede vet det. Jeg liker ikke disse situasjonene, og fylles med vonde følelser mot de det gjelder, og egentlig folk generelt. Det er pga. dette jeg ikke vil prøve å få meg en jobb. Jeg tenker til helvete med dem. Men når jeg tenker over det, så er jo disse tilbakemeldingene helt naturlige. De er sanne. Det ER en skam at jeg tjener rått hos NAV. Så jeg må være feig? Som ikke gir dem rett og skjerper meg. Men jeg kvier meg for å prøve. Fordi jeg vet at folk alltid får noe imot meg. Tenker at jeg vil ikke gå rundt på arbeidsplassen dag ut og dag inn og være i krigsstemning. Det blir mye undertrykt aggressjon mellom begge parter. Men ikke bare er jeg feig. Det må være en grunn til at folk ender opp med å være imot meg? Få stygge blikk og kommentarer. Er ikke dette en persfors, siden det har vært sånn siden hele livet mitt? Var problemer fra dag 1 på barneskolen. Men nå lurer min nye behandler på om jeg har nettopp persfors, så da kan det kanskje tenkes at jeg som 40-åring kan ha et mer normalt liv? Om 10 år.
Health Freak Skrevet 30. august 2014 Forfatter Skrevet 30. august 2014 Nei. Bare overse dette innlegget.
stjernestøv Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Er du sikker på at de er imot deg? Når jeg går ute smiler folk til meg, folk jeg ikke kjenner men kan jo hende de kjenner meg. Jeg mener bare at stort sett er folk positive
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Syns hver gang jeg er utendørs blant folk, f.eks. på butikken, at noen kommenterer min situasjon ift. arbeid og overvekt. De kan liksom se det på meg, hvem jeg er. Om de ikke allerede vet det. Jeg liker ikke disse situasjonene, og fylles med vonde følelser mot de det gjelder, og egentlig folk generelt. Det er pga. dette jeg ikke vil prøve å få meg en jobb. Jeg tenker til helvete med dem. Men når jeg tenker over det, så er jo disse tilbakemeldingene helt naturlige. De er sanne. Det ER en skam at jeg tjener rått hos NAV. Ingen tjener rått hos NAV. Anonymous poster hash: c3736...503
Anbefalte innlegg