Gå til innhold

Hva har mest uro som bivirkning av wellbutrin og fluoksetin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan det være liothyronin som har gitt meg så sterkt uroen tilbake igjen?  Jeg reduserte til 20 mg, men må kanskje kutte den helt ut.

Skrevet

Wellbutrin?

Anonymous poster hash: dae6d...cb8

Skrevet

Skal legge i dosetten for neste uke, men vet ikke om jeg er så mye klokere.

Jeg bruker 20 mg fluoksetin, og den har delestrek.  Tror jeg deler den i første omgang.  Da blir det 10 mg. Og når den har lang halveringstid så burde vel det gå greit.

Skrevet

wellbutrin tror jeg kan gi angst fordi den er aktiverende

jeg får angst i perioder av abilify

Skrevet

wellbutrin tror jeg kan gi angst fordi den er aktiverende

jeg får angst i perioder av abilify

Jeg har prøvd å tenke på når det begynte, og hvilke medisiner jeg gikk på da.  Jeg tror det begynte før jeg startet opp med wellbutrin, men er usikker. 

Skrevet

Jeg har prøvd å tenke på når det begynte, og hvilke medisiner jeg gikk på da.  Jeg tror det begynte før jeg startet opp med wellbutrin, men er usikker. 

jeg vet bare at en facebookvenn av meg bruker wellbutrin med veldig godt resultat, men han får en del angst av den….men han syns den er verdt det for det….

Skrevet

jeg vet bare at en facebookvenn av meg bruker wellbutrin med veldig godt resultat, men han får en del angst av den….men han syns den er verdt det for det….

Det er ikke lett dette synes jeg.  Kanskje best å seponere begge. 

Skrevet

Hvorfor kan du ikke gjøre dette i samrpd med lege? Jeg blir bekymret for deg :(

Vil ikke at du skal ende opp med å bli verre igjen..

Skrevet (endret)

Hvorfor kan du ikke gjøre dette i samrpd med lege? Jeg blir bekymret for deg :(

Vil ikke at du skal ende opp med å bli verre igjen..

Uansett så tar jeg bare en ting om gangen og ser hvordan det går.

Det har ingen hensikt å gå til legen med det for å si at nå reduserer/seponerer jeg den medisinen, bare for å få det journalført. Og til psykiateren er det lenge til jeg har time.

Selv om jeg får det for meg at nå vil jeg slutte med alt, så tenker jeg, og jeg prøver meg frem. Jeg ønsker heller ikke å bli verre igjen, men håper å bli bedre.

Endret av eller
Skrevet

Uansett så tar jeg bare en ting om gangen og ser hvordan det går.

Det har ingen hensikt å gå til legen med det for å si at nå reduserer/seponerer jeg den medisinen, bare for å få det journalført. Og til psykiateren er det lenge til jeg har time.

Selv om jeg får det for meg at nå vil jeg slutte med alt, så tenker jeg, og jeg prøver meg frem. Jeg ønsker heller ikke å bli verre igjen, men håper å bli bedre.

Du  har jo ikke egentlig peiling på det prosjektet du nå starter opp. Du "gjetter vilt" i forhold til hvilket medikament det vil være fornuftig å forske å redusere, om noe. Skjønner ikke at du vil kaste bort tid på denne måten i stedet for å sjekke med psykiateren hva han mener du bør gjøre.

Skrevet

Du  har jo ikke egentlig peiling på det prosjektet du nå starter opp. Du "gjetter vilt" i forhold til hvilket medikament det vil være fornuftig å forske å redusere, om noe. Skjønner ikke at du vil kaste bort tid på denne måten i stedet for å sjekke med psykiateren hva han mener du bør gjøre.

Jeg prøver ihvertfall å redusere fluoksetinen nå, så får jeg se videre. Jeg vet jeg har begrenset kunnskap, men jeg vet hva jeg merket mest effekt av i oppstarten, og hva jeg ikke merket så stor forskjell på.

Det beste hadde vel vært å diskutert det med psykiateren, men jeg orker ikke å ta den telefonen nå, og diskutere gjennom sekretæren. Det første trinnet jeg har valgt føler jeg meg trygg på, og forsvinner uroen blir det kanskje med det. Ihvertfall til jeg har timen.

Skrevet

bare ikke slutt på litium

Jeg vet det ikke er den som gir meg uro, men forstår ikke hvorfor den ikke har samme effekt som i begynnelsen. Det er som jeg begynner å tro på at det bare var troen som hjalp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...