Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Merkelig hvor disse MGP jr låtene treffer meg...i fjor " hvorfor er du så sint da". I år online låt..hva blir det neste.???. Blir nesten redd... Men dette var kanskje ik psykiatri... Dog gla jeg orket å se et tv program Sammmen med mine fortryllende små:) burde være happy!!!! Burde ikke være nede for telling . ... Våger liksom ikke tro på livet - skummelt . Men jeg ser mine barn i øynene - nok til å overleve hver jordisk dag. Unnskyld

Endret av En namnlaus
Skrevet

Hva er du redd for? At sangene handler om deg?

Skrevet

Jeg får forsøke å tenke at barna tar opp allmennmenneskelige problemstillinger., og ikke at det er ment til MEG. Begynte nesten å gråte, jeg er for mye online.., livet mitt hvor er det blitt av? Å leve i virkeligheten kjennes skummelt ut..

Skrevet

Ja, det er paranoia. Hør på meg, jeg er smart.

Bruker du antipsyk? Kan gjøre deg mer "stabil".

Skrevet

Ja, det er paranoia. Hør på meg, jeg er smart.

Bruker du antipsyk? Kan gjøre deg mer "stabil".

Skal du pushe antipsyk og trippel SSRI på alle?

Anonymous poster hash: 7f3bf...d4a

Skrevet

Skal du pushe antipsyk og trippel SSRI på alle?

Anonymous poster hash: 7f3bf...d4a

Hehe... nei SSRI har jeg liten tillit til. Men når det går helt rundt for henne er det vel naturlig å spørre om hun bruker antipsyk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...