Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 (endret) Merkelig hvor disse MGP jr låtene treffer meg...i fjor " hvorfor er du så sint da". I år online låt..hva blir det neste.???. Blir nesten redd... Men dette var kanskje ik psykiatri... Dog gla jeg orket å se et tv program Sammmen med mine fortryllende små burde være happy!!!! Burde ikke være nede for telling . ... Våger liksom ikke tro på livet - skummelt . Men jeg ser mine barn i øynene - nok til å overleve hver jordisk dag. Unnskyld Endret 30. august 2014 av En namnlaus 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Hva er du redd for? At sangene handler om deg? 0 Siter
Gjest Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Jeg får forsøke å tenke at barna tar opp allmennmenneskelige problemstillinger., og ikke at det er ment til MEG. Begynte nesten å gråte, jeg er for mye online.., livet mitt hvor er det blitt av? Å leve i virkeligheten kjennes skummelt ut.. 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Ja, det er paranoia. Hør på meg, jeg er smart. Bruker du antipsyk? Kan gjøre deg mer "stabil". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Ja, det er paranoia. Hør på meg, jeg er smart. Bruker du antipsyk? Kan gjøre deg mer "stabil". Skal du pushe antipsyk og trippel SSRI på alle? Anonymous poster hash: 7f3bf...d4a 0 Siter
Health Freak Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Skal du pushe antipsyk og trippel SSRI på alle?Anonymous poster hash: 7f3bf...d4a Hehe... nei SSRI har jeg liten tillit til. Men når det går helt rundt for henne er det vel naturlig å spørre om hun bruker antipsyk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.