Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her før ang min hjemme situasjon, med en bipolar mann. Han var innlagt på psyk i 4 uker før jul i fjor. Han har gått til psykiater siden den gangen. Nå i sommer har han hatt en pause, og ikke kommet i gang igjen. Han har time om ikke lenge.

Jeg har oppdaget at han er veldig opptatt og se på bilder av personer som kutter seg. Han kuttet seg selv første gang når han var innlagt på psyk. Spurte hvorfor han så på disse bildene. Fikk til svar at det var til skrekk og advarsel for han, men det tror jeg ikke på. Han liker også å se på sataniske bilder. Jeg spør stadig hvordan han har det. Han sier han har det bra. Jeg spør om han føler seg deprimert, men nei det er han ikke.

Nå har jeg fått et problem, hver gang jeg kommer hjem så får jeg angst. På jobben her om dagen hadde jeg og så angst hele dagen. Sliter med å puste og føler meg kvalm. Noen som har noen gode råd om hva jeg bør gjøre ?

Skrevet

Jeg ville ha spurt hans psykiater om dere kan ha en felles time hvor dere snakker om disse temaene. En time hvor hovedtemaet er hvordan hans sykdom har påvirket deg og hva dere sammen kan gjøre for å unngå dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...