DoleMari Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Plustelig så er alt så trist. Bare gråter og gråter. Og jeg prøver å skule det for han jeg bor med for han har ikke ord til å trøste og så er jeg lei meg for at han skal bli lei seg av meg. Klarer ikke å ta imot omsorg jeg. Da får jeg dårlig samvittighet. Har dårlig samvittighet for at jeg har hatt så mange innlegg her på DOL og føler meg dum for alt jeg har skrevet her. Når jeg er glad og gjør noe som jeg liker, f.eks strikke klær til mine tanebarn, får jeg dårlig samvittighet for det også, for jeg skal jo ikke være glad og ikke gjøre noe bra! Dette er mine fæle tanker som kommer noen ganger. Lurer på om dette er noe sykt og kan noen trøste meg og normlisere meg litt? 0 Siter
cimp Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Jeg synes du har mange kloke innlegg, gir mange gode råd, og hjelper andre som sliter, så du trenger ikke tenke på at du har mange innlegg på DOL. Du virker som en utrolig fin person. Du vet det går over, det har det gjort før. Du er veldig verdifull, og fortjener å gjøre ting som du liker. Skru musikken på full guffe, hopp og dans litt rundt i huset. Det virker av og til på meg når jeg føler alt er trist. Det er rart først, men får frem smilet til slutt. Dans så fritt og teit som mulig, da virker det best for meg i alle fall 0 Siter
DoleMari Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 Jeg synes du har mange kloke innlegg, gir mange gode råd, og hjelper andre som sliter, så du trenger ikke tenke på at du har mange innlegg på DOL. Du virker som en utrolig fin person. Du vet det går over, det har det gjort før. Du er veldig verdifull, og fortjener å gjøre ting som du liker. Skru musikken på full guffe, hopp og dans litt rundt i huset. Det virker av og til på meg når jeg føler alt er trist. Det er rart først, men får frem smilet til slutt. Dans så fritt og teit som mulig, da virker det best for meg i alle fall :) Tusen takk. Nå måtte jeg smile og ble litt varm om hjertet ( hehe). Jeg får tåle å gråte litt, det blir alltid bedre etterpå. Kanskje jeg trenger litt luft også.. har vært inne mye i helga. Får skru på på musikken!! Ps: Det er alltid letter å hjelpe andre som sliter med det samme. Kanskje jeg skal prøve å backe opp meg selv også? 0 Siter
cimp Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 :) Tusen takk. Nå måtte jeg smile og ble litt varm om hjertet ( hehe). Jeg får tåle å gråte litt, det blir alltid bedre etterpå. Kanskje jeg trenger litt luft også.. har vært inne mye i helga. Får skru på på musikken!! Ps: Det er alltid letter å hjelpe andre som sliter med det samme. Kanskje jeg skal prøve å backe opp meg selv også? Litt luft er også bra Og ting er ikke så farlige, de ordner seg som regel. Hvis denne tristheten varer en stund kan du kanskje også skrive opp de tingene i livet som gir deg glede, jeg antar at det egentlig er mange ting hvis du tenker deg om Det er heller ikke skadelig å gråte, det går over. Helt enig i det siste du skriver. Jeg antar du ikke ville sagt til en som slet med det samme som deg at hun skulle ha dårlig samvittighet når hun gjorde noe trivelig. Fortell deg selv hvilken fin person du er, og at dårlig samvittighet ikke fører deg noe sted. 0 Siter
DoleMari Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 Du er snill du:) Ja, det er helt absurd å skulle tenke på så si de samme til noen andre som til meg selv. Den setningen skal jeg ta med meg! Jeg har noen strofer som alltid får meg i godt humør. Det er faktisk tantebarna mine. Jeg tenker på ting dem har sagt til meg som både er fine, varme ord og morsomme. Da smiler jeg alltid. Jeg vet at jeg betyr mye for dem iallfall. Skal lage meg noe god middag og rydde litt her! Takk for oppmuntringen du fine!! 0 Siter
cimp Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Skal lage meg noe god middag og rydde litt her!! Skru på musikken og ta deg noen svinser og svanser rundt i huset mens du rydder og lager middag Håper resten av dagen din blir litt bedre enn hvordan den første delen av dagen har vært. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Jeg synes også du er klok og gir mange gode råd, du er en god person og det er lov å være trist innimellom. 0 Siter
Gjest Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Enig med de andre :-) Du må være snill med deg selv også - ikke bare med alle andre :-) 0 Siter
ISW Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Du virker veldig snill mot alle rundt deg. Ut fra hvordan jeg "kjenner deg" her på DOL tror jeg du er veldig snill og oppofrende. Jeg tror du gjør deg selv en stor tjeneste ved å i større grad akseptere at du iblant er trist, og ikke katastrofetolke det. Jeg tror at du blir litt "trist fordi du er trist" og at du derfor forsterker tristheten. Tristhet og negative tanker iblant er en del av det å være menneske, og det skal vi godta. Hvis samboeren din ikke godtar det så synes jeg det er veldig synd. Jeg tror og håper at dette vil gå over snart 0 Siter
DoleMari Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 Jeg synes også du er klok og gir mange gode råd, du er en god person og det er lov å være trist innimellom. Takk! Det er du også 0 Siter
DoleMari Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 Enig med de andre :-) Du må være snill med deg selv også - ikke bare med alle andre :-) Det er så sant det. Jeg liker deg også! 0 Siter
DoleMari Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 Du virker veldig snill mot alle rundt deg. Ut fra hvordan jeg "kjenner deg" her på DOL tror jeg du er veldig snill og oppofrende. Jeg tror du gjør deg selv en stor tjeneste ved å i større grad akseptere at du iblant er trist, og ikke katastrofetolke det. Jeg tror at du blir litt "trist fordi du er trist" og at du derfor forsterker tristheten. Tristhet og negative tanker iblant er en del av det å være menneske, og det skal vi godta. Hvis samboeren din ikke godtar det så synes jeg det er veldig synd. Jeg tror og håper at dette vil gå over snart Ja, jeg får katastrofetanker om at samboeren min vil gå fra meg når jeg er lei meg og gråter. Og så er jeg redd for å gå rett kjelleren ( der har jeg vært og vil aldri tilbake dit). Men det gikk bra denne gangen også. Får tåle å være litt lei meg. Det er bare et trykk som må ut iblant. Noen ganger blir jeg lei av å være snill mot andre, men det er bare sånn jeg er. Selvfølgelig kan jeg være litt vel direkte og irritere meg mange ganger også. Ha en fin kveld:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.