villakulla Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 hei,kjenner jeg er sliten nå-å redd hver dag. våkner med skikkelig angst hver dag og sliter med å få den vekk. er bare pyton å ha det slik. har time til legen denne uken,men har noen forslag til hva en kan gjøre for å slippe dette konstante ubehaget? kjenner det er vanskelig å puste normalt og at jeg bare blir redd. tør ikke drikke kaffe engang for da får jeg skikkelig hjerteklapp,selv om jeg virkelig elsker kaffe. vet at jeg mest sannsynlig har denne angsten for jeg går å gruer meg til rettsak denne måneden men det er skikkelig ubehagelig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 hei,kjenner jeg er sliten nå-å redd hver dag. våkner med skikkelig angst hver dag og sliter med å få den vekk. er bare pyton å ha det slik. har time til legen denne uken,men har noen forslag til hva en kan gjøre for å slippe dette konstante ubehaget? kjenner det er vanskelig å puste normalt og at jeg bare blir redd. tør ikke drikke kaffe engang for da får jeg skikkelig hjerteklapp,selv om jeg virkelig elsker kaffe. vet at jeg mest sannsynlig har denne angsten for jeg går å gruer meg til rettsak denne måneden men det er skikkelig ubehagelig Benzo til rettsaken er over? 0 Siter
villakulla Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 Benzo til rettsaken er over? hm,vet ikke hva benzo er jeg eller hva det gjør?? 0 Siter
villakulla Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 hm,vet ikke hva benzo er jeg eller hva det gjør?? blir en roligere av det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 hm,vet ikke hva benzo er jeg eller hva det gjør?? Vival f.eks, det gjør deg roligere. Jeg tar det når jeg må og det hjelper. 0 Siter
villakulla Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 Vival f.eks, det gjør deg roligere. Jeg tar det når jeg må og det hjelper. ok,jeg får høre med legen hva hun sier,vil ikke bli sløv eller noe heller men hvis det hjelper på denne uroen så må jeg bare gjøre det takk for svar 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 ok,jeg får høre med legen hva hun sier,vil ikke bli sløv eller noe heller men hvis det hjelper på denne uroen så må jeg bare gjøre det takk for svar Ja hør med legen hva hun sier, det er jo bare for en liten stund. 0 Siter
villakulla Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 da har jeg vært hos legen og hun har skrevet ut cipralex. så nå er jeg veldig spent på om jeg slipper denne uroen i kroppen hver dag. noen som har erfaring med disse? hun sa jeg skulle begynne med en halv tablett de 5 første dagene. glemte å spør henne om jeg kan ta to stk den dagen rettsaken skal være,noen som vet om det har noe for seg? 0 Siter
zoya77 Skrevet 7. september 2014 Skrevet 7. september 2014 Jeg begynte da har jeg vært hos legen og hun har skrevet ut cipralex. så nå er jeg veldig spent på om jeg slipper denne uroen i kroppen hver dag. noen som har erfaring med disse? hun sa jeg skulle begynne med en halv tablett de 5 første dagene. glemte å spør henne om jeg kan ta to stk den dagen rettsaken skal være,noen som vet om det har noe for seg? På Cipralex for 3 år siden fikk store problemer av de svimmel, uvel og mer engstelse, tar selv venlaflaxin og synes disse hjelper, tar sobril i tillegg når det er som værst. Men jeg har ikke samme problem som deg jeg sliter med ting langt tilbake 0 Siter
Kalevaala Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 da har jeg vært hos legen og hun har skrevet ut cipralex. så nå er jeg veldig spent på om jeg slipper denne uroen i kroppen hver dag. noen som har erfaring med disse? hun sa jeg skulle begynne med en halv tablett de 5 første dagene. glemte å spør henne om jeg kan ta to stk den dagen rettsaken skal være,noen som vet om det har noe for seg? Cipralex har hjulpet meg veldig, både mot angst og depresjon. Vær forberedt på at det kan ta tid før du får full effekt. Det er verdt å vente på. Det har ingen hensikt å ta to på dagen for rettssaken så vidt jeg vet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 villakulla, on 02 Sept 2014 - 14:46, said: da har jeg vært hos legen og hun har skrevet ut cipralex. så nå er jeg veldig spent på om jeg slipper denne uroen i kroppen hver dag. noen som har erfaring med disse? hun sa jeg skulle begynne med en halv tablett de 5 første dagene. glemte å spør henne om jeg kan ta to stk den dagen rettsaken skal være,noen som vet om det har noe for seg? Cipralex har hjulpet mange, men vær forberedt på mange får magebesvær og kvalme de føreste dagene. Det går over. Det har ingen hensikt å ta to under selve rettssaken, Cipralex fungerer ikke på den måten. Anonymous poster hash: 6030d...a96 0 Siter
villakulla Skrevet 11. september 2014 Forfatter Skrevet 11. september 2014 ok,har nå gått på cipralex i 10 dager,merker jeg er mer likegyldig til ting men har enda angsten hver morgen. men er innstillt på å gi det litt mer tid denne gang. skal tilbake til legen før rettsaken og se om jeg kanskje trenger noe annet beroligende for akkurat denne dagen,og det er litt betryggende takk for svar 0 Siter
villakulla Skrevet 11. september 2014 Forfatter Skrevet 11. september 2014 har ikke vært kvalm eller uvel men er litt svimmel men regner med at dette gir seg når jeg har gått på dem en stund. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 ok,har nå gått på cipralex i 10 dager,merker jeg er mer likegyldig til ting men har enda angsten hver morgen. men er innstillt på å gi det litt mer tid denne gang. skal tilbake til legen før rettsaken og se om jeg kanskje trenger noe annet beroligende for akkurat denne dagen,og det er litt betryggende takk for svar Det kan ta 4-5 uker før cirpralex får full effekt.Anonymous poster hash: f7359...6be 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.