AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Hei, Jeg er innlagt for noen dager og finner det hele veldig skummelt. Både det å føle meg helt innesperret og alle de nye menneskene. Det verste er allikevel natten, de ansatte sjekker oss noen ganger i løpet av natten og dette gir meg hetta. Jeg har dårlig erfaring med menn som kommer inn på rommet i løpet av natta, så hver gang de sjekker meg våkner jeg. Jeg sover med andre ord pent lite, men jeg tør ikke helt si ifra - verken at jeg våkner eller at jeg sover så dårlig. Jeg vil jo ikke være vanskelig og jeg vet jo at de bare gjør jobben sin. Jeg har fått spørsmål om imovane tidligere, men da takket jeg nei. Nå lurer jeg på om jeg skal spørre om jeg kan få det allikevel. Vil ikke imovane kunne hjelpe meg med å sove litt bedre? Slik at det er verdt et forsøk? Jeg går ikke på noen andre medisiner. Anonymous poster hash: 55174...10e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Hei, Jeg er innlagt for noen dager og finner det hele veldig skummelt. Både det å føle meg helt innesperret og alle de nye menneskene. Det verste er allikevel natten, de ansatte sjekker oss noen ganger i løpet av natten og dette gir meg hetta. Jeg har dårlig erfaring med menn som kommer inn på rommet i løpet av natta, så hver gang de sjekker meg våkner jeg. Jeg sover med andre ord pent lite, men jeg tør ikke helt si ifra - verken at jeg våkner eller at jeg sover så dårlig. Jeg vil jo ikke være vanskelig og jeg vet jo at de bare gjør jobben sin. Jeg har fått spørsmål om imovane tidligere, men da takket jeg nei. Nå lurer jeg på om jeg skal spørre om jeg kan få det allikevel. Vil ikke imovane kunne hjelpe meg med å sove litt bedre? Slik at det er verdt et forsøk? Jeg går ikke på noen andre medisiner. Anonymous poster hash: 55174...10e Det skader ikke å spørre. Anonymous poster hash: c19f1...042 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Hei, Jeg er innlagt for noen dager og finner det hele veldig skummelt. Både det å føle meg helt innesperret og alle de nye menneskene. Det verste er allikevel natten, de ansatte sjekker oss noen ganger i løpet av natten og dette gir meg hetta. Jeg har dårlig erfaring med menn som kommer inn på rommet i løpet av natta, så hver gang de sjekker meg våkner jeg. Jeg sover med andre ord pent lite, men jeg tør ikke helt si ifra - verken at jeg våkner eller at jeg sover så dårlig. Jeg vil jo ikke være vanskelig og jeg vet jo at de bare gjør jobben sin. Jeg har fått spørsmål om imovane tidligere, men da takket jeg nei. Nå lurer jeg på om jeg skal spørre om jeg kan få det allikevel. Vil ikke imovane kunne hjelpe meg med å sove litt bedre? Slik at det er verdt et forsøk? Jeg går ikke på noen andre medisiner. Anonymous poster hash: 55174...10e Du blir ikke sett på som vanskelig når du tar dette opp. Det finnes løsninger som f.eks å henge et håndkle over døren (litt avh av hvilken type avd du er på.). Snakk med nattevaktene eller din primærspl. slik at de kan hjelpe deg finne en god løsning mens du er innlagt. 0 Siter
gardia Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Det går ann å be om å slippe tilsyn om natten.Husk å begrunne hvorfor du ikke vil ha tilsyn. Bare gi beskjed til nattevaktene, eller behandler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.