Gå til innhold

Imovane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg er innlagt for noen dager og finner det hele veldig skummelt. Både det å føle meg helt innesperret og alle de nye menneskene. 

Det verste er allikevel natten, de ansatte sjekker oss noen ganger i løpet av natten og dette gir meg hetta. Jeg har dårlig erfaring med menn som kommer inn på rommet i løpet av natta, så hver gang de sjekker meg våkner jeg. Jeg sover med andre ord pent lite, men jeg tør ikke helt si ifra - verken at jeg våkner eller at jeg sover så dårlig. Jeg vil jo ikke være vanskelig og jeg vet jo at de bare gjør jobben sin. 

Jeg har fått spørsmål om imovane tidligere, men da takket jeg nei. Nå lurer jeg på om jeg skal spørre om jeg kan få det allikevel. Vil ikke imovane kunne hjelpe meg med å sove litt bedre? Slik at det er verdt et forsøk? Jeg går ikke på noen andre medisiner. 

Anonymous poster hash: 55174...10e
Skrevet

Hei, 

Jeg er innlagt for noen dager og finner det hele veldig skummelt. Både det å føle meg helt innesperret og alle de nye menneskene. 

Det verste er allikevel natten, de ansatte sjekker oss noen ganger i løpet av natten og dette gir meg hetta. Jeg har dårlig erfaring med menn som kommer inn på rommet i løpet av natta, så hver gang de sjekker meg våkner jeg. Jeg sover med andre ord pent lite, men jeg tør ikke helt si ifra - verken at jeg våkner eller at jeg sover så dårlig. Jeg vil jo ikke være vanskelig og jeg vet jo at de bare gjør jobben sin. 

Jeg har fått spørsmål om imovane tidligere, men da takket jeg nei. Nå lurer jeg på om jeg skal spørre om jeg kan få det allikevel. Vil ikke imovane kunne hjelpe meg med å sove litt bedre? Slik at det er verdt et forsøk? Jeg går ikke på noen andre medisiner. 

Det skader ikke å spørre.

Anonymous poster hash: c19f1...042

Skrevet

Hei, 

Du blir ikke sett på som vanskelig når du tar dette opp. Det finnes løsninger som f.eks å henge et håndkle over døren (litt avh av hvilken type avd du er på.). Snakk med nattevaktene eller din primærspl. slik at de kan hjelpe deg finne en god løsning mens du er innlagt.

Skrevet

Det går ann å be om å slippe tilsyn om natten.Husk å begrunne hvorfor du ikke vil ha tilsyn. Bare gi beskjed til nattevaktene, eller behandler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...