Gjest Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 De har delestrek, men likevel ble noen knust og de fikk forskjellig størrelse. Er det noen gode teknikker for å få de til å bli halve? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 De har delestrek, men likevel ble noen knust og de fikk forskjellig størrelse. Er det noen gode teknikker for å få de til å bli halve? Bruk skarp kniv.Anonymous poster hash: 1fbbf...87a 0 Siter
Gjest Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 (endret) Bruk skarp kniv.Anonymous poster hash: 1fbbf...87a Den bør nok være skarpere enn den jeg brukte i dag. Men da skulle jeg få to like store? Trenger ikke kjøpe tablettdeler? Tror jeg har hørt det finnes noe slikt også. Endret 31. august 2014 av eller 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 De har delestrek, men likevel ble noen knust og de fikk forskjellig størrelse. Er det noen gode teknikker for å få de til å bli halve? http://www.apotek1.no/produkter/tablettdeler-1stk-902373p 0 Siter
Health Freak Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Ellers er det sikkert mulig å få resept på halv dose... 0 Siter
cappella33 Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Finnes også en tablett deler på apoteket. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Ellers er det sikkert mulig å få resept på halv dose... Jeg kan ikke finne at fluoksetin finnes på 10 mg tabletter. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg kan ikke finne at fluoksetin finnes på 10 mg tabletter. Ser ut til at 20 mg er minste dose? I såfall bør det ikke være nødvendig å dele dem... de lager jo selvsagt tablettstørrelser tilpasset eventuelle nedtrappingsplaner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Ser ut til at 20 mg er minste dose? I såfall bør det ikke være nødvendig å dele dem... de lager jo selvsagt tablettstørrelser tilpasset eventuelle nedtrappingsplaner. Selvsagt. Anonymous poster hash: ef87e...cd5 0 Siter
Gjest Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Ser ut til at 20 mg er minste dose? I såfall bør det ikke være nødvendig å dele dem... de lager jo selvsagt tablettstørrelser tilpasset eventuelle nedtrappingsplaner. Det er kanskje for nedtrapping de har satt delestrek på de. Jeg får prøve med skarpere kniv til neste uke, hvis ikke får jeg skaffe en tablettdeler. Jeg vet ikke hvordan en nedtrapping på fluoksetin bør være heller. 0 Siter
Gunda 2014 Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Kjøp deg en tablettdeler. Kjempegrei å bruke, og du slipper at tbl blir ødelagte. Ca 46 kr på apoteket 0 Siter
Gjest Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Kjøp deg en tablettdeler. Kjempegrei å bruke, og du slipper at tbl blir ødelagte. Ca 46 kr på apoteket Skal gjøre det så sant jeg ikke seponerer helt. Er litt usikker hvordan jeg vil gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.