stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Noen ganger tror jeg det er det lureste, men ikke alltid. Det kan også føre med seg at tankene spinner seg enda lenger inn i et nett. Det er det jeg tror hww tenker på. Ok. Jeg for min del syns det er greit å få ulike synspunkter på saker og ting. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Ok. Jeg for min del syns det er greit å få ulike synspunkter på saker og ting. Så lenge ikke følelsene blander seg for mye inn tror jeg også det er greit å få ulike sysnspunkter på saker og ting. Men det er utrolig mye følelsene kan ødelegge for den konstruktive tankegang mange ganger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Så lenge ikke følelsene blander seg for mye inn tror jeg også det er greit å få ulike sysnspunkter på saker og ting. Men det er utrolig mye følelsene kan ødelegge for den konstruktive tankegang mange ganger. Det er sant. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg forstår hva du mente. Men når usikkerheten og spørsmålene kommer, så er de der enten jeg skriver om de eller lar det være. Det jeg kan prøve på, er å ikke skrive om de, men de er der likevel. Om det beste er å holde disse tankene og spørsmålene inne eller å få de ut, og kanskje få svar på noen av de, det vet jeg ikke. Du må gjøre det som hjelper deg. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Du må gjøre det som hjelper deg. Jeg føler det er godt å få luftet disse tankene, men som jeg skriver til stjernestøv så er faren å spinne seg enda lengre inn i et nett, og det vet jo du at jeg er ganske flink til. Jeg fikk en påminnelse når jeg skrev i tråden om hva du ikke skal si til deprimerte, at jeg faktisk ikke hadde begynt på medisiner når jeg hadde den depresjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.