missmas Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 er det vanlig at bipolar lidelse kjennes utrolig smertefullt ut når man er deprimert eller har jeg en særlig sterk form for bipolar lidelse? 0 Siter
Health Freak Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 Han forrige behandleren min mente jeg hadde schizoaffektiv lidelser hvor jeg hadde hatt hypomani og depresjon i det affektive spekteret. Jeg syns det er grusomt å være deprimert. Jeg tar mye heller alt det jeg har erfart av fysisk smerte - nå skal det sies at jeg ikke engang har brukket et ben, but still. 0 Siter
mussa Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 er det vanlig at bipolar lidelse kjennes utrolig smertefullt ut når man er deprimert eller har jeg en særlig sterk form for bipolar lidelse? Om det er vanlig vet jeg ikke, men for min egen del kan jeg si at depresjonene er svært smertefulle. Jeg har faktisk ikke noe annet ord for det, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det gjør bare fysisk og psykisk ekstremt vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.