Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Fant ikke emo-Dexter, bare emo-Hitler: 0 Siter
DoleMari Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hørtes faktisk veldig kjedelig ut... Jeg er i hi hver dag alle dager jeg, sånn er det å være ekstremt flat følelsesmessig, tiden bare går men du består Flat? Tvert om 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Flat? Tvert om Den skjønte jeg ikke 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Du har en livlig utrykksform. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Den skjønte jeg ikke Du virker ganske høy? Anonymous poster hash: 26ac6...485 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Du har en livlig utrykksform. Dere er ganske like der. Anonymous poster hash: 26ac6...485 0 Siter
DoleMari Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Den skjønte jeg ikke kvikk, morsom og selvironi:) 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Dere er ganske like der. Anonymous poster hash: 26ac6...485 Skulle ønske Dexter var kvinne. Han sa han var det før, men det var bare på kødd. Men, seriøst, hvor han hadde vært kvinne hadde jeg sendt hacka bilder til han på PM for å finne ut hvor har befant seg - er jeg heldig hadde han vært naiv og ikke brukt proxy. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 kvikk, morsom og selvironi:) Ah okei da skjønner jeg, nei jeg er ikke så tullete i virkeligheten det er kun på nettet det ;D Dere er ganske like der. Anonymous poster hash: 26ac6...485 Lol, hva er det insinuerer her tro Skulle ønske Dexter var kvinne. Han sa han var det før, men det var bare på kødd. Men, seriøst, hvor han hadde vært kvinne hadde jeg sendt hacka bilder til han på PM for å finne ut hvor har befant seg - er jeg heldig hadde han vært naiv og ikke brukt proxy. Hva er det med meg du finner tiltrekkende, sånn hvis man ser bort ifra kjønn ? 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hva er det med meg du finner tiltrekkende, sånn hvis man ser bort ifra kjønn ? Jeg prater bare tull jeg da. Bare vås. Dessuten aner jeg ikke hva slags kjønn du har - en må jo ikke være kvinne eller mann, heller... 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Lol, hva er det insinuerer her tro Det er bare vår gamle venn slabbedask. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Det er bare vår gamle venn slabbedask. Oioi har du klart å gjennomskue han du? Jeg skjønner aldri hvem det er fordi når noen bruker anonytm bruker er det helt umulig for meg å skjønne hvem det er, det blir for avanserte tankerekker 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Oioi har du klart å gjennomskue han du? Jeg skjønner aldri hvem det er fordi når noen bruker anonytm bruker er det helt umulig for meg å skjønne hvem det er, det blir for avanserte tankerekker Jeg liker ikke å anta ting. Men slabbedask har beskyldt meg for det samme opptil flere ganger tidligere, så det er stor sannsynlighet for at det er han. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg liker ikke å anta ting. Men slabbedask har beskyldt meg for det samme opptil flere ganger tidligere, så det er stor sannsynlighet for at det er han. Ja spessielt siden det er sent på kvelden, han har en eller annen rar hobby som han holder på med hver natt, lurer på hva det er, kanskje han går rundt vinduer og titter på folk som sover 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Det er bare vår gamle venn slabbedask. Aner ikke hvem denne slabbedusten er. Men det er noe muffins her, det er nå sikkert... Anonymous poster hash: 6e3b9...398 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Ja spessielt siden det er sent på kvelden, han har en eller annen rar hobby som han holder på med hver natt, lurer på hva det er, kanskje han går rundt vinduer og titter på folk som sover Hvis så, så tror jeg i såfall ikke han går ut for å gjøre det, han er mer på skjult kamera... sitte hjemme i sokkelen med 3 skjermer: på den ene har han de 4 skjulte kameraene, på den andre har han IRC med sort bakgrunn og neongrønn font, og på den siste har han wow hvor han har sånne åh hva heter det sånne jukseboter som fisker for deg 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 (endret) Hvis så, så tror jeg i såfall ikke han går ut for å gjøre det, han er mer på skjult kamera... sitte hjemme i sokkelen med 3 skjermer: på den ene har han de 4 skjulte kameraene, på den andre har han IRC med sort bakgrunn og neongrønn font, og på den siste har han wow hvor han har sånne åh hva heter det sånne jukseboter som fisker for deg lol tror du traff blink der ja edit: ikke spørr meg hvor mange skjermer jeg har XD Endret 2. september 2014 av DexterMorgan 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hehe, forhåpentligvis ler han av det selv. På en "geek questionare" så er antall skjermer en post... også har du det med sex... og sist men ikke minst så har du GrandiosaIndeksen... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hehe, forhåpentligvis ler han av det selv. På en "geek questionare" så er antall skjermer en post... også har du det med sex... og sist men ikke minst så har du GrandiosaIndeksen... Har aldri tatt den testen, men tipper jeg ville makset den =) 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Har aldri tatt den testen, men tipper jeg ville makset den =) Huff. Håper jeg ikke får en trist beskjed fra Admin Doktoronline i morgen tidlig... for jeg har postet mer enn alle dere andre til sammen, i tillegg til at jeg har mobbet en bruker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.