Gå til innhold

Gå i hi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. :( Håper jeg ikke får en trist beskjed fra Admin Doktoronline i morgen tidlig... for jeg har postet mer enn alle dere andre til sammen, i tillegg til at jeg har mobbet en bruker...

Det tåler han sikkert. 

Anonymous poster hash: 6e3b9...398

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

19

• DexterMorgan

13

• AnonymBruker

11

• fløtepus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff. :( Håper jeg ikke får en trist beskjed fra Admin Doktoronline i morgen tidlig... for jeg har postet mer enn alle dere andre til sammen, 

Nesten på nivå med "sør" i sine velmaktsdager dette:

Medlem Ble med Antall innlegg Innlegg i dag % av dagens innlegg  
default_large.png
Health Freak 23. juni 2014 241 77 16.49%

Anonymous poster hash: 6e3b9...398

Skrevet

Huff. :( Håper jeg ikke får en trist beskjed fra Admin Doktoronline i morgen tidlig... for jeg har postet mer enn alle dere andre til sammen, i tillegg til at jeg har mobbet en bruker...

Du har vel ikke vært noe værre enn meg, og jeg får aldri noen klager, så det går sikkert bra

Mobbing er ikke bra, du får si unnskyld til slabbedasken imorra når han "logger på" sånn offisielt, så går det nok greit ;)

Skrevet

Du har vel ikke vært noe værre enn meg, og jeg får aldri noen klager, så det går sikkert bra

Mobbing er ikke bra, du får si unnskyld til slabbedasken imorra når han "logger på" sånn offisielt, så går det nok greit ;)

Fikk du ikke en liten advarsel når du kalte deg Stallone Arnold? ;)

Snakker ikke noe med slabbedask, så blir litt vanskelig å beklage. Ikke at det har noen hensikt å beklage for noe som helst, det er jo bare en funksjon for å slippe unna straff...

Skrevet

Fikk du ikke en liten advarsel når du kalte deg Stallone Arnold? ;)

Snakker ikke noe med slabbedask, så blir litt vanskelig å beklage. Ikke at det har noen hensikt å beklage for noe som helst, det er jo bare en funksjon for å slippe unna straff...

Jeg har aldri fått noen advarsler på denne brukeren. Hva du mener med Stallone Arnold aner jeg ikke han har jeg ingen kjennskap til

Skrevet

Jeg har aldri fått noen advarsler på denne brukeren. Hva du mener med Stallone Arnold aner jeg ikke han har jeg ingen kjennskap til

Hm, trodde det var deg jeg... for det var sånne :wub: :wub: :wub: der... but but, its not only only. Nei. Glad jeg ikke lever i 1976, hva skulle jeg tatt meg til da, tittet på småfugler ellerno...

Skrevet

Han mener nok Arnold Stallone.

Anonymous poster hash: 30296...de6

Skrevet

:wub:  :wub:  :wub:

Anonymous poster hash: e0f4a...9c3
Skrevet

Hvis så, så tror jeg i såfall ikke han går ut for å gjøre det, han er mer på skjult kamera... sitte hjemme i sokkelen med 3 skjermer: på den ene har han de 4 skjulte kameraene, på den andre har han IRC med sort bakgrunn og neongrønn font, og på den siste har han wow hvor han har sånne åh hva heter det sånne jukseboter som fisker for deg

Har bare 2 skjermer. Og ikke bor jeg i sokkel heller. Hmm...

Skrevet (endret)

Ja spessielt siden det er sent på kvelden, han har en eller annen rar hobby som han holder på med hver natt, lurer på hva det er, kanskje han går rundt vinduer og titter på folk som sover :o

Sitter bare og koder i nattens mulm og mørke.

Endret av slabbedask
Skrevet

Sitter bare og koder i nattens mulm og mørke.

ah, hva er det du koder?

Skrevet

ah, hva er det du koder?

Holder på med diverse "VST Midi Plugins". Et lite hobbyprosjekt.

Skrevet

Holder på med diverse "VST Midi Plugins". Et lite hobbyprosjekt.

Hadde tenkt å tippe på at du programerte/"lagde" russe-buss låter med musikkprogrammet ditt, var ikke langt unna da :P

Du får si ifra hvis det er noe du ikke får til så skal jeg fikse det for deg vettu ;)

Skrevet

Har bare 2 skjermer. Og ikke bor jeg i sokkel heller. Hmm...

Betryggende for deg å høre da, nå vet du jo at jeg ikke følger med på deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...